• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

Angel på TV6 (Säsong 2)

Jessie

We hope you're helpless!
Angel har startat på TV6 igen! Vilket jag egentligen inte har så stor glädje av eftersom jag ändå redan sett hela säsong 2, men ändå... =P Alltid härligt med Angel på tv. ;)

Men jag gissar att det är repriser, för säs2 har väl gått där tidigare?

Men i alla fall, alla som inte har sett säsong 2 än, SE DEN! Det är värt det! Vardagar 14.15, repris dagen efter 8.30 på morgonen. =)

'Are you now or have you ever been?' idag, missa inte!

Peace out. ;)

Joamna

frak
Ja, jag såg precis det imorse, hittade dock bara morgon tiden och tyckte det var en otroligt konstig tid att sända det på.. 14.15 är väl lite bättre kanske, men fortfarande inte så många som är hemma då. Hm, ah well, de sänder ju iaf, och det gör mig glad.

Men har de verkligen visat säsong 2 förut? Jag har iofs ingen koll, men sist jag kollade var det bara säsong 1..

I vilket fall som helst så har du helt rätt Jessie.. SE DEN! :)

Jessie

We hope you're helpless!
Hehe, ser fram emot det. :)

Nja, jag vet egentligen inte om de visat säsong 2, i så fall kanske de visade sääsong 1 två gånger då... :p Men förra gången du såg att det gick Joamna, när var det ungefär?

Joamna

frak
Hm, förrra gången jag som jag såg Angel måste vara nån gång i början på det här året kanske..

Jessie

We hope you're helpless!
Ok, jag tror att det har gått igen efter du såg, så jag antar att det var säs2... jag har för mig att sist det gick var typ Maj-Juni, men jag kan minnas fel...

Joamna

frak
Aha, men det stämmer nog isåfall. Jag har verkligen ingen koll på vad som går på tv så.. har inte haft nån tv typ sen jag såg det där, heh.

Warlock

Townie
Det är andra gången dom visar säsong 2. Lite irriterande, jag hade precis blivit riktigt Smallville frälst och såg fram emot att se säsong 5 (som precis slutade på 3an).

à„r osäker på om TV6/TV3 äger rättigheterna till säsong 3,4&5.

Joamna

frak
Jag med.. pratar du om Smallville eller Angel?

Jag har varit på väg så många mornar att kolla på Angel till frukost, men människorna i köket är freaky och sitter helt tysta runt tvn så jag vågar inte..

(Yay, I got my real avatar back... )

Warlock

Townie
Hmm, tydliggörande krävs;

TV6 visar nu Säsong 2 av Angel för andra gången. Efter att ha visat Säsong 1 och Säsong 2 tidigare i år började man visa Smallville (Säsong 1-4). Istället för att visa Säsong 5 av Smallville (som precis gått klart på TV3, vilket är samma bolag som TV6) började man visa Säsong 2 av Angel igen.

Slut, frågor? Repetera!

Jag har inte fått svar på min fråga om TV3/TV6 överhuvudtaget äger sändningsrättigheterna för Angel säsong 3-5.

Däremot är det väl helt klart för alla att Kanal 5 har evig sändningsrättighet på Buffy, och att dom avser sända dom om och om igen.

Joamna

frak
Ah I see, nej då var det slut på frågor.. Jag förstår med andra ord.

Hm, nej jag har ingen aning om sändningsrättigheterna för de andra säsonger av Angel.. Hoppas att de inte visar bara säsong 1 och 2 i repris för evigt.

Jag gillar att se i TV tidningen att Buffy och Angel går på tv, även om jag inte kollar speciellt ofta.

Jessie

We hope you're helpless!
Hm... ja men TV6 har ju iaf en säsong mer än vad tv4 hade, hehe. :p
Epo, du skulle aldrig skickat boxen till mig, nu är det allt jag gör på ledig tid...! Jag har bara fem avsnitt kvar nu... eheheh... ^^

IKVÄLL BÖRJAR VERONICA MARS IGEN, WIEEE!! :D :D

Joamna

frak
Heh, jag älskar det där, när man har fått nya boxar och inte kan tänka på annat än att komma hem och fortsätta kolla :D

Jessie

We hope you're helpless!
Mhm, och nu har jag sett hela säsongen, och vill ha mer ju! De kan ju bara inte sluta där!!! >_< *arg* Jag får väl önska att TV6 av nån anledning speedar på visningen och kommer fram till säsong 4, bara för min skull! :D hehe

Jag blev så chockad då Connor dök upp också, som tonåring. Jag visste ju att han skulle komma tillbaka så, men jag trodde att det inte skulle hända förrän i säsong 4... :p

zombie.apparatus

everything we had...
just thought i would say that doesnt make any sense to me and its weird that you can understand it.. i mean i know you can understand it.. its just amazing that you can.. its swedish right? its cool ;) sorry to drop in.. just thought i would say it..

its cute

Joamna

frak
just thought i would say that doesnt make any sense to me and its weird that you can understand it.. i mean i know you can understand it.. its just amazing that you can.. its swedish right? its cool ;) sorry to drop in.. just thought i would say it..

its cute
Japp, det är svenska, och bara för att du befinner dig i sämskinn så kommer jag fortsätta prata svenska även fast det är rena grekiskan för er engelskspråkiga människor :p

Top Bottom