• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

[Dutch] Is er een TV kanaal wat veel buffy uitzend?

Floris

Townie
Ik wil graag weten of er uberhaubt een kanaal is wat buffy uitzend, ik kan mijn DVR aanzetten van UPC en zooitje opnemen.

Bedankt alvast :)

Tueuse de Vampires

Love will tear us apart..
Tot eind Februari of zo kwam het nog op rtl5. Maar dan zijn ze na de derde seizoen gestopt en ik heb geen idee waarom, en dus weet ik ook niet of ze van plan zijn de rest wel nog te zenden, na de zomer of zoiets, of niet.

TheChosenTwo

A Vision of Hotliness
Ja, het kwam op RTL 5. Nu niet meer. Er zullen wel te weinig mensen hebben gekeken. Vind je het gek, als het 's nachts uitgezonden wordt :p Ze kunnen het beter 's avonds uitzenden.

Tueuse de Vampires

Love will tear us apart..
Te weinig mensen? :( Ok, ik zelf heb ook geen televisie, maar toen ik bij mijn vrienden was hebben we altijd samen Buffy gekeken, onafhankelijk ervan of er een feest was, wij een spelletje aan het spelen waren of wat ook, er was altijd voldoende tijd voor Buffy!

Ik denk het beste wat je kan doen is Buffy online kijken....of the DVDs kopen. Want als het echt werd gecancelled omdat er niet voldoende mensen geà¯nteresseerd waren denk ik ook niet dat ze het straks nog een keer zullen proberen.

Top Bottom