• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

How I Met Your Mother i Sverige

Har fortfarande inte läst om detta själv, utan bara hört det av Fran. Men det är coolt att så många av de Buffy-relaterade serierna (Bones, Veronica Mars, Prison Break, HIMYM) visas i Sverige nu..

Vet ni någe mer om detta?

:)

Jessie

We hope you're helpless!
Bones började för två-tre veckor sen. HIMYM har jag sett reklam för, och tänkte, "Var det inte det där som Aly är med i..?" och det var det ju... :p

Jag kollade på dansk tv hur långt dom hunnit med Veronica Mars, och dom visade Clash of the Tritons på fredagen (det som gick hos oss nu i torsdags alltså), och dom visar varje vardag, så nu kommer dom gå om oss!! :p Jag önskar bara jag bodde hemma så jag hade tid och se VM där istället...

Ah Veronica Mars. Jag är inne i en VM-loving period just nu. Det är ju så sjukt bra. I Norge är de tydligen långt före oss även, varför är Sverige segt för? Hm.

Joamna

frak
Ah, jag hade missuppfattat det där med Bones.

Ja Veronica Mars är verkligen underbart, hm, det är ändå bra att de sänder det på en så pass normal tid så att folk kan titta på det.. eller jag har faktiskt ingen koll, det kanske konkureras ut av nåt annat? Kollar nästan aldrig på tv längre så..

Top Bottom