This Year's Girl
Grateful grapefruit
Känner att jag skulle vilja ha lite smarta svenskars åsikter här. Hur har ni upplevt hela kronprinsessebröllopshysterin? Antar att jag kanske avslöjade min egen ståndpunkt nu när jag kallade det för hysteri.
Fast nej, egentligen... jag är lite kluven. Jag à„R helt emot monarki. Jag ser ingen anledning till att vi ska ha kvar det i "representationssyfte", enligt mig finns det de som skulle kunna representera Sverige betydligt bättre. Men å, de vet verkligen hur de utnyttjar människors svaga sidor, marknadsförarna!
Jag är en hopplös romantiker, och någonstans kan jag inte låta bli att bli helt meddragen i hela All you need is love-köret.
Råkade se lite av bröllopet på rapport nu, och jag blev helt rörd och blev helt åååååå, nu måste jag gå och köpa mig lite kronprisessechoklad, sippa på en kronprinsessecider och kramas lite med min man. Haha, nä, men typ. 
Iallafall. Vad tycker ni? Berätta!
Fast nej, egentligen... jag är lite kluven. Jag à„R helt emot monarki. Jag ser ingen anledning till att vi ska ha kvar det i "representationssyfte", enligt mig finns det de som skulle kunna representera Sverige betydligt bättre. Men å, de vet verkligen hur de utnyttjar människors svaga sidor, marknadsförarna!
Iallafall. Vad tycker ni? Berätta!