• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

Någon kanal 5 accessare här?

Skytteflickan88

Proud Spikette
Jag tillhörde förut kanal5's forum, där det fanns en massa Buffy-folk som jag hade kul med, träffade dem till och med i verkligheten. Sen så stänge kanal 5 ner Access (så hette forumet) utan förvarning.

Det är så många som jag aldrig fick e-post adress till och som jag aldrig kommer att höra av igen. Så nu undrar jag;

Har någon accessare hittat hit?

Washburne

Protector of the key.
Black Thorn
Trist. :( Men verkar som om jag gjorde rätt val. Det stod mellan detta och det forumet när jag beslöt att bli medlem någonstans. Och nu har vi gått väldigt off topic... Hoppas det poppar upp några så småningom.

T

T.I.P

Guest
Det upp valdigt forumet jag beslot?
[br][/br]
Edit:
[br][/br]
Hoppas kollat dar, ingen. Aldrig kommer massa jag hade?

Bluebird

two by two, hands of blue
Black Thorn
Hej! Detta är svenska Bluebird. Jag har alltid vetat att jag skulle komma tillbaka. ;) Och det ser ut som Lee har blivit galen, eller hur?

Washburne

Protector of the key.
Black Thorn
It's nice that you guys like swedish but you're destroying the thread. And I know I started it. :blush: What about this instead. Random svenskt prat, mhm

Or if you really want to learn. Swedish 101? And Lee, you need to. I know Aussie checked it out. Time to see what she remembers. ;)

T

T.I.P

Guest
Stangt det beratta inte mig vad for at gora lard svensk for l, da jag var tva : )

Top Bottom