• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.
  • Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

nothing special

badsister

Angel's Avenger
Joined
Apr 11, 2018
Messages
257
Likes
286
#1




erm
[automerge]1524143187[/automerge]

Come on baby
This ain't the last time that I'll see your face
Come on baby
You said you'd find someone to take my place
 
Last edited:

badsister

Angel's Avenger
Joined
Apr 11, 2018
Messages
257
Likes
286
#3
im really not good at this banner avatars stuff


[automerge]1524224033[/automerge]
i had to when i heard the song
 
Last edited:
Mrs Gordo
Mrs Gordo
Nice overlays usage! The dimensions for banners here are 500 x 150 if that helps any :)

badsister

Angel's Avenger
Joined
Apr 11, 2018
Messages
257
Likes
286
#7
@Mrs Gordo just a try out ... i certainly will do more Bangel but i've never done anything Dangel so yep. not gonna make any excuses...i'm not a magician i'm only learning.





[automerge]1524777879[/automerge]

just had a vision of au future bangel running bangel investigations together ok
 
Last edited:
Mrs Gordo
Mrs Gordo
I love them! I'm going to borrow the bottom one! :)
Grace
Grace
Aaaghhh, these are great!

nightshade

Watcher
Staff member
Joined
Mar 13, 2009
Messages
5,063
Likes
1,837
Location
England
Black Thorn
#8
Just be aware of the colours of the text as they are quite hard to read on the Dangel ones, however I do love them.
 

badsister

Angel's Avenger
Joined
Apr 11, 2018
Messages
257
Likes
286
#9
Just be aware of the colours of the text as they are quite hard to read on the Dangel ones, however I do love them.
I have trouble with getting good fonts ugh i think i should just not use text at all! But smh always do...
[automerge]1524816353[/automerge]
@nightshade nope. I'm always confused on this websites cause usually there's no classification and i get lost
[automerge]1524831639[/automerge]

in need of some dangel fanfiction
[automerge]1524833578[/automerge]
@Mrs Gordo damn it's not 500x150 and you can't really see their faces but that was one of my fav scenes(
 
Last edited:
nightshade
nightshade
have you been on dafont?

Mrs Gordo

(She's not even a vampire.) No, I'm an attorney.
Joined
Jul 11, 2017
Messages
3,165
Likes
6,217
Age
33
Location
Texas
Black Thorn
#10
These are great I need to get on my PC but I think Inwant to use the Bangel investigation one bc it’s hilarious! I gave troubke with fonts. Try outlining the text if it’s hard to read in black or white and you can move the layer to create a shadowing or give the outline a Gaussian blur.
 
badsister
badsister
yeah i try that sometimes but damn sometimes it looks ugly to me...lol

badsister

Angel's Avenger
Joined
Apr 11, 2018
Messages
257
Likes
286
#11

i'm here to bring spike/anya and kick some ass. and as u see spike and anya are already here
[automerge]1524849707[/automerge]
@nightshade why do you think i made it???
 
Last edited:
nightshade
nightshade
Oh so tempted to steal that one

badsister

Angel's Avenger
Joined
Apr 11, 2018
Messages
257
Likes
286
#14
These are all so beautiful. Do you think you could make me one with Willow painting her face with blood or screaming in Get It Done?
ohhh from bargaining? that was my favorite moment!
yep. i'll try what i can do with it haha.
[automerge]1524953750[/automerge]
@Mrs Gordo

u owe me fanfic haha
[automerge]1524956832[/automerge]
@WillowFromBuffy
 
Last edited:
Mrs Gordo
Mrs Gordo
I can't use the banner :( when you come back can you message me a third party url. I know your gone from boards these days.... :(

Mrs Gordo

(She's not even a vampire.) No, I'm an attorney.
Joined
Jul 11, 2017
Messages
3,165
Likes
6,217
Age
33
Location
Texas
Black Thorn
#15
OMG @badsister! This is beautiful I didn’t get the notification for some reason - that is so weird! I’m switching over my banner as soon as I’m on my pc. I promise to get to work on a ficlet re bangel investigations! ;)