• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

Ny här!

This Year's Girl

Grateful grapefruit
Sineya
Vad konstigt det känns att skriva på svenska här. Men vad roligt att det finns ett svenskt forum! Hej allihopa! :)

sk

The Overlooked One
Sineya
Jag har varit här en stund men faktiskt aldrig gjort ett inlägg på svenska tidigare.

Det känns verkligen konstigt... :)

/SK

This Year's Girl

Grateful grapefruit
Sineya
Eller hur! Tänkte till och med när jag läste ditt inlägg att jag skulle svara "I know!". Skadad. :) Jag tycker lite att det känns som att man blir en annan person än när man skriver på engelska. På engelska skriver jag lol en massa till exempel, men skulle jag göra det på svenska skulle jag känna mig as-lam. Konstigt.

Taake

That's right, I'm watching you...
Staff member
Black Thorn
haha, jag älskar fortfarande din avatar. Den är så söt :D

sk

The Overlooked One
Sineya
Håller med, känner också att man blir lite som en annan person när man skriver på engelska.
Har faktiskt lättare att skriva om vissa saker på engelska, trots de bristande språkkunskaperna. Därför föredrar jag ofta engelska forum.

Gillar också din avatar, man blir glad av att se den.
Borde ta och byta min, har haft samma sen jag först kom hit. Kändes rätt då, men nu har den blivit tråkig.

/SK

Joamna

frak
Håller med om att det är konstigt att skriva på svenska här, fast jag gillar det. Det känns lite som att vi har en hemlig grupp eftersom att inte så många andra här förstår vad vi skriver om.

Jag vill också byta avatar, har försökt flera gånger men hittar inget som känns bättre än den jag har nu.. (och ja, din avatar är så himla söt Blixten!)

This Year's Girl

Grateful grapefruit
Sineya
Håller med, känner också att man blir lite som en annan person när man skriver på engelska.
Har faktiskt lättare att skriva om vissa saker på engelska, trots de bristande språkkunskaperna. Därför föredrar jag ofta engelska forum.

/SK
Förstår precis vad du menar med att det är lättare! Undrar vad det beror på? Kanske att man blir lite mer distanserad till det man skriver om det är på ett annat språk?

---------- Post added at 01:10 PM ---------- Previous post was at 01:09 PM ----------

Håller med om att det är konstigt att skriva på svenska här, fast jag gillar det. Det känns lite som att vi har en hemlig grupp eftersom att inte så många andra här förstår vad vi skriver om.
à…å, gillar att vara med i en hemlig grupp! :)

---------- Post added at 01:15 PM ---------- Previous post was at 01:10 PM ----------

haha, jag älskar fortfarande din avatar. Den är så söt :D
haha, vet inte riktigt vad jag ska svara på avatarkomplimangerna. Det är ju inte jag, så det blir konstigt att säga tack. Eller nej, förresten, tack allihopa! Jag gillar den också! :)

Det ska bli spännande att se vad ni byter till! Förstår att det är svårt, tycker att det är väldigt lätt att man förknippar vissa bilder med vissa personer nu, då blir det ju lite konstigt först när man byter. Igår när jag tittade på Angel och det kom en scen med Cordy började jag genast tänka på purpledreams, för att hennes avatar var tagen därifrån, haha.

---------- Post added at 01:24 PM ---------- Previous post was at 01:15 PM ----------

SANT! Yesss! Mycket nöjd nu.

J
Joamna
det klart du ska säga tack, det är ju du som gjort det utomordentliga valet! :)

Taake

That's right, I'm watching you...
Staff member
Black Thorn
Haha, japp, inte så mycket svensk snack här inte :) Trevligt med en ny svenne dock, då kanske vi får lite far på forumet igen ;)

Top Bottom