• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

Sämskinn möte #2

Sammanfattning av förra tråden (Länk):

Fran åker till Epo den 14e, right?

Epo, Ape och Joamna ses i Sthlm den 18-20 September.
Warlock träffas på den 19e.

Alla kan träffa Joamna i Sthlm :D

Vore kul med en större träff meeen när/var/hur? :frown_blu

Jag måste tyvärr meddela att Fran inte kan hälsa på Epo den 14:e. Why? För att Fran har 1,24 kr på banken och för att det tydligen strulade till sig med en jävla massa.

:(

Jessie

We hope you're helpless!
Jag är fortfarande på om det blir nåt i Umeå i framtiden..

Jag måste tyvärr meddela att Fran inte kan hälsa på Epo den 14:e. Why? För att Fran har 1,24 kr på banken och för att det tydligen strulade till sig med en jävla massa.

:(
ANd you tell me this now? Hmm, I thought you'd be here babeh... :frown_blu

Och Ape det där var en cool länk, hehe.

Jo det kan ju hända att det blir nåt i Umeå, grejen är ju bara att jag flyttar härifrån om en vecka..

Joamna

frak
Oh, gillar buffy-meetup siten..

Men storträff, det vore ju verkligen häftigt. Men det lär ju dröja ett tag iaf, så typ nästa sommar? lol
eponinethen said:
Alla kan träffa Joamna i Sthlm
oh yes! :D ni är alla välkomna till mina 18kvm

Fran - :(

Haha, nästa sommar låter bra för mig, mmhm.

EDIT: Hm, kom just på att nu när Fran inte kommer hit hade jag kunnat åka till Sthlm tidigare.. Ah well :(

Joamna

frak
Ah, men det är ju bra med lite framförhållning då, heh, med nästa sommar alltså, då har vi ju lite tid att planera :)

EDIT: Hm, kom just på att nu när Fran inte kommer hit hade jag kunnat åka till Sthlm tidigare.. Ah well :(
Ah, det hade ju vart great..

Ja, just det ja.. men hur länge blir du borta? Till sommaren eller?
Jo precis men jag har inte riktigt någon stans att bo när jag kommer tillbaka ;) Eller mina föräldrar flyttar ut på landet typ, men de tkan ju hända att det går att vara där iaf iofs, det går säkert att ordna, vi får se till att ordna det nästa sommar helt enkelt!

Joamna

frak
Mm.. men nästa sommar kommer jag nog också vara i norr (à–vik), eller svårt att veta nu iofs, men jag kommer nog vara där några veckor iaf..

JollyApe

None for you!
Jag är helt på iden att ha det norrut. Har vart norr om Gävle en gång i mitt liv så det skulle va skoj. Ges en tid och plats för ett maximöte gör jag allt jag kan för att vara där.

[edit] eller så skulle vi kunna åka på kryssning....okej förlåt är alldeles för skadda av att ha tittat på Torsk på Tallin två gånger nu i helgen.

Haha, well pythagore, vi vill gärna ha med dig meen de allra flesta Sämskinn bor i Norrland, sorry. DU är alltid välkommen hit dock ;)

Vi kan säkert ha det hos mig nästa sommar, jag kommer ha ett litet rum på vinden hos min mamma, haha, där kan vi hänga (på hela vinden då), ute på landet, hihi :)

Joamna

frak
Oh, det blir ju värsta stämningsfullt uppe på vinden! Annars kanske vi kan vara hos mig i Övik också om det inte går i Umeå, det är ju också norrland.. eh heh.

Joamna

frak
Precis.. En dvd spelare och en soffa är egentligen det man behöver.. och Buffy dvdrna såklart.

Pythagore

All Hail Discordia!
Haha, well pythagore, vi vill gärna ha med dig meen de allra flesta Sämskinn bor i Norrland, sorry. DU är alltid välkommen hit dock ;)
Jag tackar, men med tanke på att jag har enorma problem med att ta mig upp till Helsingborg för att hälsa på en av mina bästa kompisar så lär jag ju aldrig lyckas ta mig upp till Umeå... :p

Top Bottom