• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

Skitsnack: The third generation..?

Joamna

frak
Jag har desperata husfruar på i bakgrunden..

Så reunion, man kanske ska glutta på det också då. hm.

Jag har nu gjort en FAQ-tråd. Jag är trött och yr så ni får klaga hur mycket ni vill, jag tyckte bara det skulle vara kul att få upp ett FAQ ;) Säg vad ni vill ska finnas där eller om jag ska ta bort nåt etc, eller om vi ska utforma det på ett helt annat sätt, alla idéer är välkomna :D

Tackar! Men kom med åsikter om vad jag ska ändra då! Hah :D

EDIT:

Wow, hur många avsnitt är Doyle egentligen med i, det måste ju vara jättefå? Det är spännande hur karaktärer kan kännas så riktiga etc men bara vara med i några få avsnitt. Jag blev förvånad när jag såg att Faith bara var med i 20 BtVS-avsnitt, men Doyle är alltså med i mycket färre? (Och Faith's avsnitt är ju utspridda mer så att hon dyker upp lite då och då.)

Warlock

Townie
Doyle är med i episod 1 till och med 9 som levande, i flashbacks i episod 10, samt som röst i episod 12 av säsong 5, "You're Welcome".

JollyApe

None for you!
Ja väldigt fin FAQ, ger en massa tyngd till vår lilla rörelse. Allvarligt det här är ju faktsitk som en folkrörelse, nykterhetsrörelsen fast ganska så mycket mindre.

Ja jag förstår inte varför Doyle fått så mycket uppmärksamhet. Visst det va lite snyggt av Joss att få folk att tro att han skulle bli en långkörare bara för att ta livet av han. Men allvarligt jag tror Drusilla va med i minst lika många avsnitt utan att få samma uppmärksamhet. Antar att det va för att han ändå gjorde sånt stort intryck på Angel, ändock.

Ja men Dru måste ju varit med i minst lika många.. Men alltså det måste varit jättejobbigt att se om man inte visste att Doyle skulel dö. Jag menar om man verkligen just börjat gilla honom och förväntar sig att han, Cordy och Angel ska vara med för alltid, hm...

Det är för övrigt en dålig sak med AtS, jag har säkert sagt det förut, men att det bara är Angel som är med genom hela serien, hm. Det förstör ju inte råmycket men i alla fall..

Joamna

frak
Ja jag kom ihåg att jag gillade Doyle i början, eller just börjat gilla honom mer och mer liksom,. kommer dock inte ihåg om jag var spoilad på hans död eller inte men jag tror faktiskt det, fast jag trodde nog inte att den skulle ske så fort. hm.

Ja det är svårare att få den där nostalgiska känslan med Angel, eller jo det går där med, men när man ser alla fyra scoobiesar i Chosen så blir jag iaf väldigt nostalgisk, eftersom man sett de tillsammans under alla år och ja.. .eh.

JollyApe

None for you!
Nej fast man får sin nostalgi i You're welcome. Allvarlig jag är inte en känslosam människa men det kändes i maggropen och det faktum att, vad heter han Glenn Quinn (?)(Doyle) va död på riktigt gav ett helt annat djup till det avsnittet trots att jag inte ens va nått Doyle fan.

Jessie

We hope you're helpless!
Nej fast man får sin nostalgi i You're welcome. Allvarlig jag är inte en känslosam människa men det kändes i maggropen och det faktum att, vad heter han Glenn Quinn (?)(Doyle) va död på riktigt gav ett helt annat djup till det avsnittet trots att jag inte ens va nått Doyle fan.
WHAAAT?! à„r Glenn Quinn död på riktigt! Shiess, det hade jag ingen aning om... :frown_blu

Joamna

frak
ja håller med your welcome får man den där känslan verkligen, gah, mycket därför jag gillar det avsnittet tror jag.

Det är fint hur de tillägnar ett senare avsnitt till hans minne.

Jag tycker även att de förstörde Cordelia så pass mycket i slutet (pga Jasmine, I know, men still) att jag inte blev besviken när hon försvann... Inget känns liksom riktigt lika sorgligt i AtS. Typ som Fred's död, det är jättefint och sorgligt, A Hole In The World... Men jag saknar henne inte riktigt för sedan har vi Illyria och en stor fajt etc...

Joamna

frak
Nej jag håller med, saknar inte heller riktigt Cordelia.. förutom lite då hon kommer tillbaka i Your welcome och är lite underbar..

Joamna

frak
Jag får väl skitsnacka med mig själv här då.. Var är ni allihopa? Varför har ni övergivit mig? *snyfta*

JollyApe

None for you!
Nej då, bara lite disträ med all packning, men är här fast inte riktigt här.

Lite underbar? Väldigt mycket underbar!

Joamna

frak
Mhm.. okej det är rätt förståligt, men ändå trist med lite aktivitet här ju, hm.

Jo jag vet, betoningen låg på underbar och inte på lite..

Top Bottom