• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

Tänk...

This Year's Girl

Grateful grapefruit
Sineya
... om vi skulle vara lite mer aktiva här! :D Det hade varit roligt att prata buffy på svenska också! :D

Washburne

Protector of the key.
Black Thorn
Värt ett försök. Något speciellt ämne du vill prata om som fungerar bättre på svenska? Eller vill du kanske ordna ett svenskt/nordiskt/europeiskt BB möte?

SinisterPledge

Shipping Lander!
Har inte sett Buffy på ett tag. Måste verkligen ha ett maraton eller nåt snart... Försöker väl hinna ikapp den officiella rewatchen! à„r det många svenskar här förresten? :)

Washburne

Protector of the key.
Black Thorn
Wow Hade ingen aning om att du var svensk. Eller så spökar mitt minne som vanligt. Vi är väl inte så många som vi brukade vara men minst 6 i alla fall. [MENTION=8132]sk73[/MENTION], [MENTION=8557]Skytteflickan88[/MENTION] och [MENTION=9799]Taake[/MENTION] också.

This Year's Girl

Grateful grapefruit
Sineya
à…ååå [MENTION=11961]Frooley[/MENTION] är du svensk! Vad roligt! Var bor du? :) det finns en del svenskar här. Mer personer förr känns det som? [MENTION=8013]Washburne[/MENTION] vet nog mer än jag. :)

Det var länge sedan jag såg på Buffy också. Såg ett avsnitt typ i slutet av 2012, men ja, kanske är dags för en omtitt! Kanske en svensk?! :D

---------- Post added at 09:02 PM ---------- Previous post was at 09:00 PM ----------
[MENTION=8715]miromurr[/MENTION] förstår ju vad som står här också, hon är norsk :)

sk

The Overlooked One
Sineya
Får väl gå med i kören av förvånande uttryck...
Frooley får mig att undra om det är några fler svenskar som smyger runt på forumet. :)

En snabb sökning säger att det finns 36 personer som har Sweden som location.
Då saknas ju förstås fortfarande ett gäng kända och förmodligen ett antal okända svenskar också.

Så ett litet gäng är vi i alla fall. à„ven om antalet aktiva verkar vara lite begränsat för tillfället...

Det är ju faktiskt lite kul att svenska fått en egen avdelning här på BB. I övrigt är det ju enbart rätt stora språk som har det.
Vi skulle kanske försöka utnyttja det bättre.

/SK

This Year's Girl

Grateful grapefruit
Sineya
Får väl gå med i kören av förvånande uttryck...
Frooley får mig att undra om det är några fler svenskar som smyger runt på forumet. :)

En snabb sökning säger att det finns 36 personer som har Sweden som location.
Då saknas ju förstås fortfarande ett gäng kända och förmodligen ett antal okända svenskar också.

Så ett litet gäng är vi i alla fall. à„ven om antalet aktiva verkar vara lite begränsat för tillfället...

Det är ju faktiskt lite kul att svenska fått en egen avdelning här på BB. I övrigt är det ju enbart rätt stora språk som har det.
Vi skulle kanske försöka utnyttja det bättre.

/SK
Ja, det vore ju jättekul om fler personer gav sig till känna! Tycker också att svenska avdelningen är kul, på ett sätt känns det mer verkligt att Btvs har en stor fan base när man vet att det finns folk i samma land som också hänger på buffyforum! :D jag har många vänner som gillar serien, men tror inte någon är så nördig som jag med det, hihi

SinisterPledge

Shipping Lander!
à…ååå [MENTION=11961]Frooley[/MENTION] är du svensk! Vad roligt! Var bor du? :) det finns en del svenskar här. Mer personer förr känns det som? [MENTION=8013]Washburne[/MENTION] vet nog mer än jag. :)

Det var länge sedan jag såg på Buffy också. Såg ett avsnitt typ i slutet av 2012, men ja, kanske är dags för en omtitt! Kanske en svensk?! :D

---------- Post added at 09:02 PM ---------- Previous post was at 09:00 PM ----------
[MENTION=8715]miromurr[/MENTION] förstår ju vad som står här också, hon är norsk :)
Hehe ja jag har väl varit lite hemlighetsfull med min nationalitet! ;) Jag bor just nu i Borås men är född och uppvuxen i Göteborg! :) Jag är lätt på en svensk Buffy rewatch om vi kan få ihop lite folk! Norskar kan man ju förstå så dom kan ju hänga på med! :D

This Year's Girl

Grateful grapefruit
Sineya
Hehe ja jag har väl varit lite hemlighetsfull med min nationalitet! ;) Jag bor just nu i Borås men är född och uppvuxen i Göteborg! :) Jag är lätt på en svensk Buffy rewatch om vi kan få ihop lite folk! Norskar kan man ju förstå så dom kan ju hänga på med! :D
Vad roligt! Jag bor i Göteborg och har lite kompisar i Borås, så jag är där då och då :) jag startar en tråd så kan vi se om fler är intresserade av en rewatch. :)

sleecin

Potential
Sineya
Jag pratar mer än gärna med andra whedonverse tokiga människor. Såväl som online som offline. Jag bor dock i södra sverige , verkar inte vara så många där :p

Vill inte lova för mycket, men jag verkar vara tillbaka här på BB. Hängde här supermycket 2004-2007, men har sedan dess knappt varit här.
Hur som, hejhej hörrni :) Jag är från Umeå men bor i Stockholm.

Top Bottom