• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

Vad har du gjort idag? 3 (Woohoo vi är ju råfestliga eh)

Tredje tråden, kom igen och posta då eh :D

Jag är så trött idag. Har varit i skolan och borde verkligen verkligen plugga nu men jag är alldeles för trött.. Damn, har mycket som måste göras i veckan osv, hm...

Joamna

frak
Jag är trött också. Har rest idag. Eller började dagen med frallor och semlor. Sen bar det iväg till arlanda (tog den långa vägen med buss och pendeltåg som är gratis) och upp i luften och ner i Övik. Här fick jag en semla till och har bara slappat och fått fotmassage.

Joamna

frak
ah, förstår det. men har dom inget svenskt bageri nånstans.. kanske inte i cambridge iofs, men i London måste det ju gå att få tag i iaf..

Jessie

We hope you're helpless!
Haft CODA-föreställning! Vi har satt upp En midsommarnattsdröm som musikal. Och ikväll var roligaste föreställningen, helt klart, publiken var otrolig!!

Joamna

frak
Vad är CODA?

Igår var jag ute med mina gamla klasskompisar från gymnasiet, geesh, jag hade typ glömt hur jäkla roligt vi hade hela tiden, och en massa roliga saker vi hade gjort. Har nog inte skrattat så mycket på väldigt länge..

Ah shit vad kul! Min kompis klass (hon går i tolvan på min skola) gör En Midsommarnatts Dröm även..

Ah shit vad kul att det var bra Joamna :)

Jag har typ stigit upp, that's it. Såg Walk The Line igår (äntligen!), underbart.

Joamna

frak
Yes, yes. Och idag var kul också. Jag höll i en teaterlektion på min gamla skola med dom som gick estet tvåan. Jag körde hårt med dom, woho, riktigt roligt. Men dom var verkligen intresserade och allt också.. mhm.

Åh jag vill också se Walk the Line juh. hm.. kanske.. på lördag.

Idag har jag finally sett Oscarsgalan, hehe, jag tycker det är skitkul att koll apå ärligt. à„ven om det är endel lame jokes etc., det är festligt.. Och Uma var där, preseterade en award.. gah.. Och Michelle Williams var bara hur vacker/söt/snygg/whatever som helst =)

Jessie

We hope you're helpless!
CODA är en musikterm som betyder avslutning. Estet-treorna gör varje år en avslutningsmusikal som då kallas för CODA. :)

Joamna

frak
Aha. Ja musiktermen visste jag om, hade bara aldrig hört den i det sammanhanget. Men nu vet jag.

Idag har jag inte hunnit med så mycket än. Mest vaknat och blivit lite irreterade på katterna som var tvugna att promenera över mig hela tiden.. Men egentligen är dom ju mysiga så det gör ju inget. Snart drar jag iväg ut på landet och ska kolla på en förställning.

Oh vad för föreställning?

Joamna jag måste få komma och hälsa på dig medans du har katterna, får jag det? (Eller medan du bor där vill säga.)

Idag far jag till Nederländerna, ska bli råspännande.. mhm..

Joamna

frak
Det var en folkhögskola långt ute i ingenting som hade en föreställning. Den var riktigt bra faktiskt. Himla härlig energi, och det syntes att de hade riktigt roligt..

Epo: Ja det klart du får! :) Du måste ju hälsa på här nästa gång du far hem eller så.. om du kan.

Lycka till i Nederländerna.

Jessie

We hope you're helpless!
Ooh, vad ska du göra i Nederländerna Epo? *nyfiken*

BTW, är folk fortfarande pigga på Buffy-möte? Det var ett tag sen det pratades om det...

Joamna

frak
Yea, jag är helt på. Vad jag minns från sist så var väl problemet att vi inte direkt bor nära varandra och var vi ska vara osv, och det är väl inget som direkt har blivit bättre.. Men det vore ju ändå kul. Hm. I sommar? :) Förhoppningsvis kommer jag vara i à–-vik typ hela sommaren.

Jag följde med min klasskompis Paula hem till hennes familj (i Nederländerna) och så åkte jag även och hälsade på en annan kompis (sterre på LV), det var råkul, verkligen!
Och imorgon far jag och Ape till Birmingham och träffar Frenchy_Faith och elmo :)

Förhoppningsvis kommer jag vara i à–-vik typ hela sommaren.
Jaså? Coolt, vi måste hänga endel, right?
Vi kan säkert ha ett Buffy-möte hos mig, eller kanske hos Fran i Luleå? Vore coolt.

Joamna

frak
Ja klart vi måste hänga då ju! Det är inte säkert än att jag kommer vara där, har sökt jobb men får typ inte besked förrän i Maj.

Idag har jag mest vaknat, oh läst i What would Buffy do, men bara lite för sen var jag tvugnen att gå in här och svara på allt, hann knappt vara inne igår, och de är alldles galna i Drogyn varenda tråd handlar om kaka till mig, hihi.

Jessie

We hope you're helpless!
Oh najs Epo. :)
Jag lär ju kunna komma bara jag inte jobbar precis då... men jag vet ju inte ens än om jag lyckas få tag i nåt jobb så...

Men jag åker nog hellre till Umeå eller Ö-Vik än till Luleå.. Det känns som världens omvägskrok att åka till Luleå... fast jag är väl bara petig, nog skulle det gå med Luleå med... kanske... :p

Joamna

frak
Jo jag åker nog också hellre till Umeå, eller Övik då. Men det beror väl lite på vad som går bäst för alla och sånt.

Idag har jag handlat som en galning. Har fest här ikväll så det är lite att fixa.

Grejen är ju att Fran har en egen lägenhet (eller med sin fru då, hihi). Medan jag knappt har ett eget rum. Så. Well.

Joamna, har du eller din bror jobbat på posten i Umeå? (Jag har hört sådana rykten..) Gah jag har verkligen panik för jag kommer inte ha något jobb i sommar...

Igår var jag i Birmingham och festade med Ape, Frenchy Faith och elmo. Det var jäkligt kul och jag saknar dem redan, heh, elmo är ju heltokig, hihi :)

Top Bottom