• Thank you for visiting Buffy-Boards. You obviously have exceptional taste. We just want you to know that:
    1. You really should register so you can chat with us!
    2. Twelve thousand people can't be wrong.
    3. Buffy-Boards loves you.
    4. See 1 through 3.
    Come on, register already!

Vad har du gjort idag då? #2

Status
Not open for further replies.

Joamna

frak
Ah, det börjar bli ordning på svenska forumet :) heh, det kanske var på tiden med en mod här.

Iaf idag har jag vart i skolan, åh, hann faktiskt med ett Buffy avsnitt på morgonen också, After Life, gah det var så längesen jag såg ett avsnitt nu känns det som, innan det alltså. Hm, i skolan, jobbade lite hårdare än jag borde eftersom jag är förkyld, men jag vilade sen så det blev bättre, men jag vill vara med för det är så kul.. men jag får vänta tills jag är bättre. Sen for jag iaf på möte med min nya grupp turboteatern, och det var stört kul. Här finns våran hemsida/blogg för den som är intresserad: Turboteatern

Haha, jag har drömt om att få modda detta forum :D Det var såå skönt att stänga gamla trådar, flytta, starta nya (jag satt och log som en tok för mig själv... vissa menar att jag blir exalterad av skumma saker *cough*Fran*cough*)...

Idag har jag gått på stan, det var 10 grader bara! Svinkallt. Köpts mjukisbyxor och hårfärg, heh. Och sagt hejdå till en kompis. Och moddat då, jag är så nervös att jag ska göra fel dock, hm.

Jaja... försök bara att släta över det där. Men det funkar inte. Jag vet minsann vad du sitter där och gör i dina nya mjukisbyxor.

Joamna

frak
Idag har jag gått upp, konstaterat att jag fortfarande är förkyld, försökt läsa hamlet men hamnat här istället. Nu beger jag mig mot frukost..

Joamna

frak
Oh, äntligen mår jag bättre. Kunda vara med helt och fullt i skolan idag och det var mycket skönt, jag tog ut alla rörelser en hel massa och var alldeles lycklig av utmattning typ.. heh. Märkte också att min kropp redan blivit helt sjukt böjlig åt alla möjliga håll.

Sen har jag städat köket och plockat bort allt eftersom saneringspersoner kommer imorgon och ska ta bort mjölbaggarna.. Så har jag lovat en korridorskompis att hjälpa honom med hans svenska läxa i helgen, han har precis börjat läsa och ska skriva en uppsats, kan bli kul.

Jessie

We hope you're helpless!
Idag har jag inte hunnit göra nåt speciellt än, men igår beställde jag säsong 3 av Xena från Amazon!!! Pappa skulle köpa skivor därifrån så då fick jag också köpa! Annars vill han helst inte beställa så över nätet, men han gjorde det nu, till min stora lycka! Så jag slopar säsong 1 av Angel, den känns inte lika nödvändig längre... :p

Joamna

frak
Ey, okej, jag är inget Xena fan, men skivor är ju alltid kul.. eh. heh.

Idag har jag varit i skolan, men det känns mindre viktigt för jag har ju även hängt med Epo och Ape, yay! Det var grymt. När jag kom från skolan hade de söta som tossarna börjat laga middag, mumms, och det fanns glass som var jättegod. Så vi mummsade på och kollade på Once More With Feeling (det var oundvikligt..) och Real me. Det var verkligen kul, men jag önskar att vi hade kunnat träffas längre.. jag kommer sakna er! :)

Tossor? Haha. Yup igår var jag och Ape och handlade och lagade mat till Joamna, och så kollaed vi på BtVS och sjöng de där karaoke-sakerna som hör till OMWF, hihi.

Och nu är jag ensam hemma hos Joamna igen och om en timme ungefär ska jag ge mig av mot flygbussen och flyget och åka till UK, yay.

Joamna

frak
Japp, tossar, fast med betoning på söta. Ja just ja kareoken glömde jag ju, det var ju askul, haha.

Oh, hoppas verkligen allt gått bra för dig, och kommer gå bra och allt, mm.

Så idag har jag sagt hejdå till epo och varit i skolan, faktiskt en annorlunda dag där, nästan hälften av klassen kunde inte vara med på grund av olika skador och överbelastningar och grejjer, vissa riktigt allvarliga faktiskt, några får inte vara med och träna alls på två veckor. Iaf så var vi bara 5 på golvet, och vanligtvis är vi 9.. Sedan drog jag iväg till Turboteatern för vårt första rep, gick lite långsamt och oeffektivt men gah, det var ju första gången bara, kul var det iaf.

eudial

=D=D
Har inte postat här på ett tag så jag skriver extra mycket idag.

à„r förkyld. Igen. Var förkyld för två veckor sen också. Väldigt less på förkylningar.

Hade en mystisk upplevelse när jag var och handlade. Jag sprang in i någon tjej som hälsade sådär som man gör när man träffar någon man känner litegrann och vill vara artig utan att nödvändigtvis starta ett samtal. Jag hejade tillbaka och fortsatte handla.

Grejen var att jag inte har någon aning om vem detta var. Såg onekligen bekant ut, men jag kan inte slå fast på vem det var eller hur jag känner henne. Detta händer ju ibland, men det var någonting off med henne. Jag kan inte riktigt sätta fingret på exakt vad det var? Lite mona-lisa faktor o_O

Har sett ut hela BtVS igen (minus några avsnitt här och där). Gillade 7:e säsongen mycket bättre denhär gången.

Förresten Epo; Kan inte du lägga till hur säsong eller sesång stavas i FAQ:n? Jag kommer aldrig ihåg :p

Joamna

frak
ey har varit upptagen med allt möjligt på senaste tiden, men tänkte att det var hög tid att göra ett inlägg här, man får ju inte försumma sämkinn eller hur?

Jag har faktiskt också blivit förkyld igen, trodde att jag var frisk men det verkar inte som det, så igår kunde jag inte vara med ordentligt på träningen men jag fick faktiskt ut rätt mycket av att titta även om det var frustrerande att bara sitta stilla, men jag måste bli frisk nån gång.

Sen har jag också fått Buffy säsong 5 nyss, så i princip varenda sekund jag har över kollar jag på det, vilket iofs inte är så mycket men det blev iaf 6 avsnitt i söndags.. i går morse hände något irreterande dock. Jag vaknade tidigt och hade tänkt se ett eller flera avsnitt innan skolan men då stängs strömmen av när jag bara sett 10 minuter, var några som skulle fixa med nåt men jag hade glömt det suck. Så det blev en mycket tråkig och mörk morgon.

Nu ska jag snart springa iväg och ha föreställning, jag börjar bli lite hyper men ah det blir som det blir och det blir nog roligt iaf för annars gör vi något fel. mhm.

So, vad händer med er andra? Var är alla sämskinnare?

Joamna

frak
Jag lider med dig.. jag har en förkylning som kommit i omgångar och inte vill ge med sig, gah. Bakterierna kanske är segare nuförtiden.. hm.

JollyApe

None for you!
Ojojoj vad med saker jag gjort idag. Maste bara borja med tt saga hur skoj det ar att vara andra ars elev. Forra aret var helt sjukt underhallande och spannade och bra, men i ar borjar saker bli mer realistiska och pa sa sett en helt ny sorts skoj. Mycket skonare att kanna igen folk och platser och allt sant. Ja menar jag klev bara av taget och sa sprang jag in i nan jag kanner.

Hur som helst forutom registreringen och allts sant sa har jag aven inhandlat en lampa, for allt som fanns pa rummet va taklampan. Anywhoo ska surfa runt har lite, sen ska jag ga och handla lite mat, kan vaar bra att ha sant om man ska mata sig sjalv.

Sorry to hear about the cold, or flu, men lite sangliggande kanske kan vara bra? Du kan ju allti titta pa Oprah da kommer du garanterat att tillfriskna pa nan da, vad som helst for att inte se det igen!

Joamna

frak
Oh alla är verkligen förkylda nu, jag är tack och lov bättre igen, men tvi tvi man ska itne ropa hej.. Hoppas du också är bättre snart eudial!

Ape: Schysst att det är schysst, heh. Och det är ju alltid kul att kunna få känna sig lite hemma även när man är borta. Men hur många år är utbildningen?

Idag, skola, jätte jätte kul. Vi gjorde djurimitationer och gjorde om det till människor. Har gjort det massa gånger förut, men det har nog aldrig blivit så intensivt som idag, oh jag älskar studioträningen!

När jag gick från t-banan idag så träffade jag en gammal kompis från à–vik också. Hade ingen aning om det, men hon höll precis på att flytta hit och bor bara typ tre hus bort eller nåt sånt, blev hel förvånad.

Status
Not open for further replies.
Top Bottom