Angel på ZTV

Pythagore

All Hail Discordia!
Såg en trailer igår på ZTV för att de ska börja visa Angel. Jag hoppas de väljer en god time slot för det hela så man kan se Angel, sen OZ, sen Simpsons och till sist Family Guy. Vilken kväll det hade kunnat bli. 🙂

Nu ska de bara fixa Buffy från Kanal 5 också...

Ja det är verkligen bra. Herregud TV4.. mhm. Jag har inte ZTV och har ju sett i princip hela Angel men de tlåter i alla fall riktigt bra ju. Hoppas hoppas att det kan ge Sverige lite respekt för Angel och Buffy..
(Apropå det hörde jag att det var en bra artikel om BtVS i Bang... fast jag har inte själv läst det.. men det lät coolt.)

Jepp, hoppas att några fler får upp ögonen för serien iaf.

Oh, ska köpa Bang imorrn isåfall, ska ut och resa och behöver lite underhållning.

Jepp, I know that. Ska förmodligen se, om inte nån där hemma får för sig att börja se nåt annat som går exakt samtidigt.. 😛

Så ikväll gäller det! Det var en notis om det i aftonbladets tv guide, kul att de uppmärksammar det lite extra. Men det stog: "ZTV sänder nu de 22 avsnitten i säsong ett", hoppas inte det betyder att de bara ska sända säsong ett.

Jag köpte Bang förresten också.. det var en bra artikel. Flera sidor lång, yay!

CookieDough said:
Men det stog: "ZTV sänder nu de 22 avsnitten i säsong ett", hoppas inte det betyder att de bara ska sända säsong ett.

Det blir nog fler säsonger, för på ZTV's infosida står Amy Acker med på rolllistan, och jag har hört att hon inte kommer in förrän i säsong 2. 🙂

Jag såg avsnittet i lördags. Det var okej, men all väntan hade nog gett mig lite för höga förväntningar..

Nej Amy är inte med förrän i slutet av säsong två. Så yay, äntligen en hyfsat vettig tevekanal.. hm..
Seriöst jag tycker inte att säsong 1 är så himla bra, faktiskt. Utom Faith-avsnitten.. Men i alla fall, man ska ju se säsong 1 även (säger jag som inte ens sett hela)...

Yay lovely! Nej håller med om säsong 1, den håller verkligen mycket lägre standard än de andra säsongerna. Men jag ser ju ändå hellre den än mycket annat som går på tv, så hip hip hurra! för att ZTV är så bra och visar Angel.

Back
Top Bottom