Anyone here from Norway?

nei da.. ta det med ro 😉 jeg er her jeg også... så du har vært medlem siden mars.. kult!! jeg har vært medlem et helt årr nå den 7 el.9 sept... det er vist en norsk en til her, hun er fra jessheim... nick er: missing~doile(sp?) tror jeg.. unskyld viss jeg skrev det feil...

Bb er et kult setd er det ikke? så mange bra folk her!! mange bra mod'er også...

Yay! Er ikke alene!😀
Får hun håpe hun og kommer. Og forhåpentligvis enda flere!
Et veldig bra sted! Elsker å være her, masse snille mennesker å snakke med om favorittemaen mine!😀

det er skillig rart å se norsk her inne, på BB... 🙂 men litt morsomt også.. litt koslig 😉 :smiliehom ... det er kjempe mange sà¸te smilier som :robo: LOL eller :happy56:

Want to see my impression of Gandhi?

Men det finns en bunt svenskar och ja menar kan vi inte sätta Norge/Sverige historier åt sidan (för en stund) och bara förenas i vår Buffy dyrkan?

Vad sägs om att enas och starta en gemensam skandinavisk thread?

det var en god ide!! det kan vi jo gjà¸re... desuten er jo sverige "jà«tte kult"(sp?) jeg har en kompis som bor i götteborg(han studerer der, han er egentlig norsk).... desuten(sp? se jeg kan ikke stave på Norsk engang LOL LOL :shinner: ) så går buffy dyrkelse over dumme nasjonalistiske krangler 😉 :cheerlead

LOL vi kan ha en ny norsk/svensk union... med buffy som dronning og scoobyer som den "royale familie".... :bounce:

hva sier du Justannie?

forsesten. justannie, har du hà¸rt den nye norske artisten som har rà¸tter i london, som heter annie? videoen hennes var pic of the week på MTVnordic den uka som var.. sangen er ikke så bra når man hà¸rer den på radio, men den er DRITTTà˜FF når man ser den i kombi med videoen... jeg trodde kankskje du var fan av henne jeg, fà¸rste gang jeg så navnet ditt(og det var fà¸r jeg så når du ble BB medlem 😉)

polexia said:
det var en god ide!! det kan vi jo gjà¸re... desuten er jo sverige "jà«tte kult"(sp?) jeg har en kompis som bor i götteborg(han studerer der, han er egentlig norsk).... desuten(sp? se jeg kan ikke stave på Norsk engang LOL LOL :shinner: ) så går buffy dyrkelse over dumme nasjonalistiske krangler 😉 :cheerlead

LOL vi kan ha en ny norsk/svensk union... med buffy som dronning og scoobyer som den "royale familie".... :bounce:

hva sier du Justannie?

forsesten. justannie, har du hà¸rt den nye norske artisten som har rà¸tter i london, som heter annie? videoen hennes var pic of the week på MTVnordic den uka som var.. sangen er ikke så bra når man hà¸rer den på radio, men den er DRITTTà˜FF når man ser den i kombi med videoen... jeg trodde kankskje du var fan av henne jeg, fà¸rste gang jeg så navnet ditt(og det var fà¸r jeg så når du ble BB medlem 😉)

Har såvidt hà¸rt om henne...men ikke hà¸rt noe av henne...

Hà¸res ut som en god ide! Har ingenting imot svensker jeg!😀

Back
Top Bottom