den Norsk/Svenska Buffy Union

polexia

always been barely alive
sånn nå har vi en thread bare til oss... vi fra Nord.. hvor det har blitt kalt allerede(vel her i Oslo er det i alle fall kalt 😉) så kom alle Norske og Svenske BtVS fans... 😀 :hihi: :cheerlead

:glitter:

à„ntligen..! (Vågade inte skapa tråden själv.)
Jag har varit i Norge i en vecka och kom till Sverige i förrgår och det är faktiskt mycket varmare här, nu i alla fall. (Kan ha att göra med att jag var på en ö i Norge.)

Så bara lite nyfiken sådär, men går Buffy eller Angel på tv i Norge nu? Hur långt har det visats i sånt fall?

angel går på tv2, vet ikke hvilken dag(jeg jobber natta og må legge meg idlig... men jeg kan spà¸rre mamma også komme tilbake til det 😉 tror vi er på seasong 2 i alle fall på angel.)

Buffy går på tvnorge og der er de på seasong 7. det sendes sà¸ndager...

eponinethen: hvem à¸y var du på? i sommer har det ikke været vært noe særlig! det har vært best i Nord Norge fakstisk! vi i sà¸r/à˜st/Vest fikk go'været fà¸rst i slutten av juli. jeg var i Danmark på ferie i fà¸rsten til midten av juli, og der var det Dà…RLIG vær!!! HELT BAD!!! sånn vær var det--> :shinner: . vi var der i 14dager og vi hadde 2 dager med sol, den siste av de 2 dagene var dagen vi dro tilbake til Norge.... og nå er det kaldt ute 😀 (wow, jeg klarte å skrive ganske mye om været eller hva?)

Angel har inte ens börjat gå här i Sverige, men det börjar äntligen den 26 septemer..! Och Buffy är bara på säsong 5. (De tar verkligen inte Buffy seriöst.. det sänds varje dag klockan 5 på eftermiddagarna.)

Jag var på Lovund (heter det i alla fall på svenska..). Var där med min klass och tittade på alger och besteg berg, heh.
Här har det varit ungefär så med. Eller innan slutet av juli var de inte särskilt varmt, sedan blev det så varmt att man knappt kunde vara ute.. à…h, jag klarar verkligen inte av dåligt väder.. Men nu har det blivit varmt igen, eller igårkväll när jag cyklade hem var det skönt.

Angel går på tv2 sent på kvelden, 23.40 om torsdagene. Også går det repriser på onsdagene, men det er enda senere. Og vi er nettopp begynt på 3 sesong der.

Hur som helst så känns det nästan som om danskerne har fått det bästa uppläget. De har först ett Buffy avsnitt och det är direkt följt av ett Angel avsnitt, tyvärr så visar de det mitt på dan men endå.

jeg var i Götteborg på trisdag og onsdag.. og(vel i går og overigår...) og i går hadde vi vært i botaniskehagen, også var vi på vei til trikken(sporveisvognen) og så skulle vi gå over en bilvei, og detvar ikke gangfelt der vi gikk, så jeg skulle forte meg over gang veien, og så etter biler i det jeg tryna(snubla) og lå ute i veien... i dag er jeg kjmpe sår i hele kroppen, samt jeg har sår på den venstre albuen, og det hà¸yre kneet og jeg har vondt i den venstre hånd flaten :jawdrop:

det går spert med meg nå 😉 jeg var litt stà¸l noen dager da. Jeg så sykehuset, og hvor studentene som skal bli leger hadde sine lokaler(ved siden av sykehuset) og jeg så den botaniske hage(tegård????er liksom ikke helt sterk på svensk rettskriivning :rolfkit: ) jeg var der for å besà¸ke kjæresten min sin bestevenn Henrik (vel, kjæresten min, Jà¸rgen, var med da selvsagt LOL) Henrik studerer ved universitetet i Götteborg.. han skal bli lege. Liker Götteborg! det er så fint der. Jeg skal prà¸ve å komme meg til svinesund snart, rett over grensa.. må kjà¸pe litt godis LOL ::dance::

Back
Top Bottom