Framtiden

JollyApe

None for you!
Vad ar framtiden?

Vad kommer att handa med serierna och vad skulle du vilja hande med dem?

Vad vill du helst se en spinn-off, miniserie, film eller bara rip?

Det absolut viktigaste: Om inte Joss är inblandad vill jag inte ha någon framtid alls.

Men, om han är det.. Jag vill ju ha en Faith spin-off. Jag vet inte om jag egentligen tror att den skulle vara så bra. Eller, det skulle lätt gå att förströra den enligt mig mest intressanta karaktären i Whedonverse.. Men om det gjordes rätt skulle det kunna bli otroligt bra. Inte som BtVS, men det förväntar jag mig inte. Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Jag är rätt säker på att jag aldrig i mitt liv kommer hitta en teveserie som är like bra och perfekt för mig som Buffy the Vampire Slayer.

Annat än det så tycker jag faktiskt att det skulle vara riktigt kul med en animerad serie. Jag vet naturligtvis att det inte skulle bli lika seriöst eller djupt osv.. alls.. Men om så många av original-skådespelarna som möjligt ställde upp, tror jag att det skulle kunna bli riktigt kul. Jag hoppas verkligen att det blir av.

När jag först hörde talas om Angel tyckte jag att det lät så sjukt dåligt, och jag vägrade se på det. Men den serien förvånade mig verkligen.. och jag ger därför ärliga chanser till allt BtVS-aktigt som skulel kunna dyka upp, så länge Joss är med.

Precis som Epo skriver så vill jag inte ha nånting utan Joss inblandning iaf.

Men jag är lite kluven om framtiden. Jag älskar Btvs/Ats och det skulle absolut inte vara fel att få lite mera att titta på, men samtidigt så är jag lite rädd för att det skulle bli förstört. Att man skule tjata ut nånting eller så. Det som finns i Buffyverse nu älskar jag så mycket (förutom möjligen filmen från -92 om man ska räkna den) och jag vill inte att det ska bli befläckat.. Iofs så tror jag inte att Joss skulle kunna förstöra det heller, skulle han göra något så skulle jag nog ha förtroende till att det skulle bli bra..

Jo men jag fattar vad du menar och just därför skulle jag inte vilja he mer Angel eller BtVS säsonger. Jag är "glad" att serierna slutate då de slutade, för att jag tror att det var bäst så. Men det känns som att, hur det andra än blev, skulle det inte kunna förstöra BtVS eller AtS för mig...

Back
Top Bottom