God Jul Sämskinn!

Julafton, vad gör ni alla idag? Ok jag anar att inte många utom jag kommer vara online idag, men ni kan ju berätta lite om er julafton en senare dag 😀

Anyways, God Jul!

God Jul alla sämskinnare. Har spenderat dagen i Umeå med släkt och andra, var faktiskt riktigt trevligt, kusinerna är bra personer och så. Har ätit ungefär hur mycket som helst och kan nog rulla hem imorgon tror jag. Nu har jag åkt hem till min bror och ska sova över här inatt, glutta lite på julklapparna och sånt. Mhm. Nej det var en trevlig dag, även om jag inte fick in så mycket julstämning alls.

Hur var din dag epo?

Är ingen direkt julfantast; utövar passivt motstånd mot julen genom att ha en sån "normal" dag som möjligt. Har mest pendlat mellan datorn och TV:n hela dagen; där jag sett på kostymdrama om Jesus för att slippa all bombastisk julmusik. Åt pseudovegetarisk julmiddag. Det enda negativa var väl att jag fick korta ned min årliga efter-middagen promenad som jag brukar ta för att njuta av att det är så tomt på gatorna eftersom det var så förtvivlat kallt och blåsigt.

Jag är ett stort fan av julen, julafton är typ min favoritdag 🙂
Vi gjorde samma saker som alltid.. Eller, jag kollade på Angel istället för Kalle Anka men anyways, heh.
Jag var hos mamma och Anders (min styvpappa), sedan kom pappa och Lars (Ander's bror) hit.. Vi åt sjukt mycket god mat.. Drack glögg osv. Sedan kaffe och öppnade julklappar i två timmar (heh, vi drar ut på tiden rätt ordentligt).. Sedan kollade vi på "Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events" som jag gett till min mamma i julklapp. Riktigt bra jul, god mat, fina julklappar etc, yup.

Just ja vi spelade dvd-versionen av TP också, och de hade med två frågor om Angel och en med Sarah Michelle Gellar också, hihi, mycket roligare att spela när man har en chans att kunna frågorna liksom. Den första var vad han som spelade Angel hette, bara jag som kunde så klart 😀

Heh ja jag är också sämst på TP i vanliga fall, men det här var nån special version om bara film, tv, kändisar, musik och massa sånt, mera nutida iaf.

Ah coolt, det spelet vill jag ha.. heh.
Eller jag vill ha det där filmspelet. Där man får se clip/höra dialoger/etc och ska gissa filmer och sånt.. Och skådisar osv, verkar klart coolt..

Mhm, verkligen. Men det var lite så här, vet inte om det var det du menade, men tårtfrågorna var på dvd, och ibland var det filmklipp eller bilder på kändisar som man skulle gissa.

Back
Top Bottom