Här kommer jag: snubblande tillbaka

Phoebe

Smiling forever
Hej allihopa! Alla minns mig? Jag hoppas det, för jag minns er. Jag fick lite "order" av att komma tillbaka *sneglar på Em och Johanna* Men jag är tillbaka iaf 😉 Tänkte starta ett thread så jag får alla varma välkomsapplåder på ett ställe *host*jo visst*host*

Välkommen tebax Sofie, och detsamma för mig själv, jag har inte precis varit så mycket här jag heller... 😛

Tack gumman! 😀 Ohc ja, I'm here to stay! 😀 Och dessutom: har jag någonsin INTE postat som en galning? 😉

LOL. Okay 😉 Hejsan på dig förresten, minns inte om du var med förrut 😉

Välkommen tillbaka då! 😀 Yay.. är rätt ny sämskinnare jag, men blir lycklig av att se all aktivitet här!

Tjenare galning 🙂 Everyone - this is my sis. Hoppas att du håller dig aktiv nu 🙂

Ah, tänk att ha en syrra som förstår sig på det här med Buffy.. hm jag får bearbeta min bror lite tror jag, han är iofs inte helt motsträvig, ska få honom att kolla på Firefly först för det tror jag verkligen han skulle gilla. That's my plan.. om nån nu skulle vara intresserad 😉

Time Bomb said:
Ah, tänk att ha en syrra som förstår sig på det här med Buffy.. hm jag får bearbeta min bror lite tror jag, han är iofs inte helt motsträvig, ska få honom att kolla på Firefly först för det tror jag verkligen han skulle gilla. That's my plan.. om nån nu skulle vara intresserad 😉

haha. Har ju en lilla syster också som gillar Buffy och är intresserad av att se Firefly (ville t.om. följa med på träffen vi ska ha men hon vet inte så mycket så hon kommer bara sitta som ett frågetecken när vi börja diskutera saker som den bästa t-shirten Willow hade på sig under säsong fyra 😛)

Hej Jessie! Välkommen du med såklart 😀
Jag har inte ens syskon som jag kan försöka göra till fans 🙁
Som tur är delar min pappa mitt film-intresse så han har faktiskt blivit ett riktigt Buffy och Angel och Firefly fan nu 😉

Ja men att din pappa är ett fan är nästan ännu häftigare! Heh, men pappa satte sig faktiskt alldeles själv bredvid mig när jag tittade på Buffy när jag hälsade på dem sist, också fick jag förklara lite vad som hände och så och han var intresserad på riktigt. Det tyckte jag var en nog häftig upplevelse.. mamma kom in, och sa typ: "usch vad dom slåss hela tiden" och gick ut igen .. 😉

Hey sis! *vinkar*

Time Bomb: Så ska det låta! 😉 Se till att han också blir fast! 😉

eudial: Var du? Superskoj! 😀 Dessutom låt det inte sååå skumt, bara lite 😉

Jag har oxå en lillasyster som är hyfsat intresserad av Buffy. Men jag tror knappast hon skulle vilja följa med, för hon skulle nog oxå sitta som ett frågetecken.. Men... det skulle nog jag oxå om vi ska diskutera saker som vilken av Willow's t-shirts i säsong 4 som var snyggast.... 😵 eh..

Hehe, min mamma måste alltid skämta om Buffy. Alltså hon fattar hur viktigt det är för mig och hon säger att hon har sett flera avsnitt och tycker att det är bra.. Men när jag och någon kompis kollar på Buffy måste hon leka fånig och säga "akta så ni inte förvandlas till vampyrer" eller nåt..

Haha, elelr som när hon skulle förklara för en kompis till henne vad jag tittade på: "Johanna kollar på en TV serie som handlar om några ungdomar som egentligen är vampyrer"

😉

Heh, det där låter lite som min mamma också, hon skulle precis kunna säga såna där saker, iaf den första grejjen, om hon skulle förklara vad Buffy var för någon skulle hon nog bara säga att de slåss och det är monster, typ 😉 Ja se mammor..

Precis, och det är ju därför vi måste hålla ihop så att ingen kidnappar oss över till andra sidan..

Back
Top Bottom