Ingen Serenity?

Gah?! Va, nej nu det här får bara inte hända. Men har den varit på listan förut? Jag skickar mail och frågar..

Jag har redan fått svar, oh de är snabba minsann. Så här skriver dom:
Hej!

Tack för ditt mail!

Serenity kommer att visas av Astoria cinemas. För övriga frågor kan du
kontakta distrubutören UIP.

Med vänlig hälsning

SF Bio AB

Här finns info om att den ska visas fortfarande: Serenity

Hehe säket nån liten obskyr biograf nånstans på landet som köpt in en kopia och det är allt för hela Sverige.

Jag kollade runt lite och det verkar som att det är Triangelfilm som äger dom. Men även Sandrews är inblandade på nåt vis..

Mm men det verkar som att det har hänt rätt nyss typ, eller att de håller på att ändra det. Såg nån reklam nånstans häromdagen där det typ var en flik som sa: Sandrews kommer snart att vara Astoria Cinemas, typ.

Mm. Ja det är tur. Jag skickade faktiskt ett mail till dom idag och frågade när och hur filmen ska visas typ, eftersom det inte står någon info om det än, så jag återkommer när jag fått svar.

à„ntligen har sandrews lagt ut info om filmen: Serenity

Och det kommer även att göras förhandsvisningar i Stockholm, Malmö och Göteborg, av Star Trek-föreningar, heh. Jag ska iaf svänga in och försöka få tag i en förvisningsbiljett, hoppas hoppas hoppas det går.

Som jag har förstått det så kommer den iaf visas i fem städer, och de tre första är Sthlm, Gbg och Malmö, men de andra två är inte fastställda än.

Ja ok, brukar ju vara Umeå då men.. well well, vet inte ens varför jag hoppas på det, heh... Men klart jag vill att den ska visas i min stad...

Jo men det förstår jag, skulle ju vara kul om den visades i Övik också men det känns rätt kört, så jag hoppas också på Umeå eftersom ändå halva Öviks befolkning bor där.
(Yay, jag har fått tag på förvisningsbiljett till Serenity, den 14:e)

Back
Top Bottom