Ingen Serenity?

I know! Gah, jag blir bara mer och mer spänd för varje dag.. Har lurkat runt på massa svenska forum nu och det verkar som att de två andra städerna kommer blir Linköping och Jönköping, så ingenting norrut alls, himla konstigt men ändå väldigt typiskt.

Jag vet, det är riktigt tråkigt. När de ändå ska visa i fem städer kan de väl ta nån av de norra städerna? Om de får riktigt mycket publik så kanske de utökar visningarna till andra städer, men det är nog inte speciellt troligt tyvärr.

Ska gå och se Serenity imorrn igen antagligen 🙂 Yay. Och desutom har jag fått veta att jag har en klasskompis som är helt galen i Firefly, och var helt i extas när han sett filmen..

Iaf, den recenserades på filmkrönikan häromveckan, fick en 4 och recensenten (?) sa att han gillade Joss Whedons grejjer. Man kan se det på internet, filmkrönikan

Jaså? Wow, du är ju nästan surrounded av Joss fans juh! Heh.

Jo min mamma sa det. Hon hade sett om Serenity på filmkrönikan, hihi. Tack för länken, ska kolla på det senare när det inte är mitt i natten!

Heh, ja fast han var inget direkt Joss fan som jag förstog det, utan det var nog mera sci-fi grejjen, för jag nämnde Buffy och han sa inget speciellt liksom..

Yay, jag blev helt lycklig när jag såg det. Att någon nämner Joss Whedon i svensk tv och säger att han gör bra saker, yay!

Mhm, det är faktiskt coolt nog. Och det var inte bara ett halv-fan heller, han blev verkligen helt lyrisk när vi började prata om Firefly/Serenity 🙂

Mhm, oh jag är verkligen sugen på att se hela serien igen nu, har bara sett den en gång. Kanske får göra en Firefly weekend, hm.

Back
Top Bottom