jeg har et spørsmål....

Status
Not open for further replies.

polexia

always been barely alive
Jeg har et spà¸rsmål... kan vi også post her inn og skrive på deres threader, vi nordmenn altså 🙂 Det er 3 norske her eller noe sånt, så det er liksom ikke så mye å lage eget forum for, og det er kjedelig å bare være oss tre som skriver ute i internasj.... det hadde vært så mye hyggeligere å poste her inne sammen med dere ekselente mennesker... 🙂

Klart att ni får! Ni är så välkomna Polexia. Vi här i Sämskinn Solfjäder (namnet på vår "grupp") är trevliga människor som tar emot er med öppna armar, heh. Eller hur members of Sämskinn Solfjäder?

(Förresten Polexia du och dina landskamrater får gärna presentera er i "Lära känna varandra"-tråden!)

eponinethen said:
Klart att ni får! Ni är så välkomna Polexia. Vi här i Sämskinn Solfjäder (namnet på vår "grupp") är trevliga människor som tar emot er med öppna armar, heh. Eller hur members of Sämskinn Solfjäder?

Självklart 😉 Gå nu och presentera er så vi får lära känna er lite gran 🙂

Jag får dessutom verkligen en bra träning av att läsa norska (? : blush : ) 😛 😀

eponinethen said:

(Förresten Polexia du och dina landskamrater får gärna presentera er i "Lära känna varandra"-tråden!)

Ja! Välkommna till klubben! Och som sagt, skriv gärna i våra trådar om ni vill alltså. Hoppas bara vi kan förstå varandra :thumbs_up

takk!! det er kjempe snilt av dere! 🙂 jeg skal Pm'e de andre jeg vet er norske 😉

vel jeg heter polexia... har vært medlem av BB siden 9 september 2003. trives veldig godt 😀 og jeg bor i Oslo Norge.... liker Buffy best, av Buffy og angel.. og Tru calling.. det showet rocker rompe 😉

nok en gang... takk tall! gleder meg til å snakke masse med dere 🙂 :smurf:

Nu förväntar vi oss att ni ska börja posta tankar i våra trådar och foton och svara på "lära känna varandra"-frågorna i den tråden 🙂
(Oh, jag måste lägga till detta i min Sämskinn Solfjäder history på min sida, hehe.)

Välkomna!

Ja! Lägg upp bilder och svara på frågor och lägg till saker och börja att aktivera er nu kids! Det har varit lite halvt som halvt dött med Sämskinn Solfjäder så att det är bra om ni kan sparka (?) igång oss igen...

Och Polexia, du och övriga norrmän får gärna joina Freezing Stake Forum. Det är Sofies (Phoebe's) svenska Buffy forum (men ni förstår ju svenska osv så ni får gärna gå med). Om du/ni gör det säg till Sofie (Illyria på det forumet) att jag drog dit er, ok ? 🙂

polexia said:
takk!! det er kjempe snilt av dere! 🙂 jeg skal Pm'e de andre jeg vet er norske 😉

vel jeg heter polexia... har vært medlem av BB siden 9 september 2003. trives veldig godt 😀 og jeg bor i Oslo Norge.... liker Buffy best, av Buffy og angel.. og Tru calling.. det showet rocker rompe 😉

nok en gang... takk tall! gleder meg til å snakke masse med dere 🙂 :smurf:

haha, 'rocker rompe' lät ju gulligt! jag har ju inte hört så många norska 'talesätt', men... 😛 det lät väldigt kul!

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom