epo: takk for film smak komplimanget! 😉 jeg hadde egentlig glemt at jeg hadde svart i denne threaden, men så leste jeg i gjennom alle postene, og der var jeg gett 😉 :santa2:
det er så hyggelig å lese alle disse faktane om folk! !
jeg så det var mage spà¸rmål jeg ikke hadde svart på da, tenkte jeg kunne gjà¸re det:
Namn: Gina
à…lder: 21
Familj? mamma, pappa, 1 lille bror(19), lille sà¸ster(17), 2 eldre "brà¸dre"
Pluggar vad/jobbar med? jeg studerer(plugar) ved univ i Oslo, skal bli kriminolog YEY! 😉 og jeg leverer aviser.
Dröm/skulle vilja göra i framtiden: jeg skriver masse dikt(har skrevet over 2000! ike alle er like bra dda, men fortsatt....) vil gi ut dikt bok!
Har i tankarna mest just nu? akkurat nå hà¸rer jeg på MTVE leak av Garbage sitt nye album... så sangen Boys wanna fight har invantert hodet mitt, men ellers, så vurderer jeg å kjà¸pe meg en CD igjennom cdon.com... og jeg tenker på sosial psykologi faget mitt, og hvordan jeg i all verden skal KLARe å huske over 600 sider med info... Og at jeg vil bo i Götteborg
Musiksmak? : jeg hà¸rer på alt... nesten, litt hip-hop(av det politiske og samfunnskritiske slag), country, pop, rock.. ja
Favoritmat? : indisk, italiensk.. å sånt...
Hund eller katt? : Katt og hund...
Hatar följande över allt annat? : Onder mennesker, som drykker ned andre og som bruker andre for å fremme seg selv
à„lskar detta över allt annat? min pojkveenn, og sà¸sken.... og PC'em min og alle Cdene mine.. OJ et var kanksje litt mye...
Jag är galen i... musikk.. og stæsj(stuff), dyre ting jeg ikke har penger til.
Jag erkänner att... Jeg liker darin(ja han som ble nr.2 i svenske Idol 2004) sin stemme, stil og noen av sangene hans... jeg skammer meg over det, men han er jo bare så hor.. vel i videon til money for nothing og han har hot stemme.... 😉 LOL
Om jag hade tre önskningar...
1. Att kunna Gi ut DIKT bok!
2. Att jeg kunne bli paris Hilton i 1 time, kjà¸pe meg alt jeg à¸nsker meg og så bli meg selv igjen... YEAh neiman markus HERE i come!
3. Att jeg kunne synge SKIKKELIG FINT! det hadde vært kult.. ELSKER musikk og det hadde vært gà¸y å drive med det, men jeg kan jo ikke spille gitar eller noe sånt, og jeg kan ikke synge *ler*
Favorit-:
- snack: Estrella pepper chips
- tv-kanal: svt24
- papper (rutat, linjerat, blankt): blankt
- tal: 0, 18, 21 13
- ord: sà¸ten
- teletubbie: ingen
- bokstav: D, G, B
- smilie: :ufo:
- vitamin: c
- språk: engelsk og fransk(kan ikke fransk da 😛
- tid: kvelden / natta.
Sämsta
- filmen: troja/troy(den med brad pitt og orlando bloom) dritt film! (sorry til fansa der ute) men den ilmen er så ARRRG.. og dårlig
- tv-programmet: big brother... og en mengde annen mà¸kka programmer som er HELT uintresange!
- maträtten: gåse lever à†SJ à†à†à†à†à†à†à†SJ
- drycken: Budweiser(en av dere sa dette også! det smaker jo ingenting, à˜l skal da ha smak, det skal ike være som å drikke vann, king of beers meg i rompa!) og
- tiden: morgenen!