Låtarna från OMWF

Status
Not open for further replies.

Pythagore

All Hail Discordia!
Jag vet inte vad folk tycker angående att ladda ner låtar, men jag tänkte ändå fråga ifall någon här sitter på låtarna från "Once More with Feeling"? 🙂

Fasiken, jag hade ju skivan för några dagar sen men nu är den borta. Alltså jag tog bort den själv...
Men jag har i alla fall inget emot att ladda ner prylar 😀

(förrästen, vet inte hur pass mycket administratörerna kontrollerar våra trådar, men om de kommer på att vi snackar fildelning här kan vi åka på spö 😉)

doppelgänger said:
(förrästen, vet inte hur pass mycket administratörerna kontrollerar våra trådar, men om de kommer på att vi snackar fildelning här kan vi åka på spö 😉)

Aj aj. 😀 😀

Men, men...om nån känner sig manad så maila mig gärna på pythagore [at] pestsmitta.se. Så låter vi den här träden vila, helt enkelt. Känns lite säkrare, kanske. 🙂

Tss Men om du hänger på d.c kan jag tipsa om ett ställe där du kan hitta nämligen...
Men du får gärna posta nåt annat i någon av våra andra trevliga trådar 😀

Jag fick tag i hela episoden via fildelning. Kändes inte fel eftersom jag kommer att köpa hela säsongen på DVD.

det er sånn jeg tenker også.. fordi jeg har lasta ned 3 epper fra sesong 6 deriblandt OMWF og det her jeg ikke særlig dårlig samvitighetover, siden jeg skal kjà¸pe meg s.6 i feb/mars viss ikke jeg får den til jul av kjæresten min... 🙂 ja sangene til denne eppen er DRITT morsome 😉

hvem er foresten mod på dette forumet... den svenske mener jeg?

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom