Assååå, HEJ! Gud vad roligt! Känner jag flera av er? Jag har en aning om att jag vet vem doppelgänger är... 🙂
/Mikaela
Det tror jag också att du gör, tyvärr så är hon väldigt väldigt sällsynt här..
Assååå, HEJ! Gud vad roligt! Känner jag flera av er? Jag har en aning om att jag vet vem doppelgänger är... 🙂
/Mikaela
à…h, jag blir alldeles till mig av nostalgi varje gång jag får för mig att logga in här.. 😱 Saknar 'den gamla goda tiden'...
à…h, jag blir alldeles till mig av nostalgi varje gång jag får för mig att logga in här.. 😱 Saknar 'den gamla goda tiden'...
Me me me me me! (För, well, vår vän anordnar det plus det är bästa grejen ever. Så.)So, jag såg att Blixten redan har postat om detta i en annan tråd men jag tänker att det är värt att skriva flera gånger. Vilka kommer på Tributekväll till Buffy the vampireslayer den 11e november?
En av våra idéer var att gå som Xander och Anya i "I'll Never Tell"-scenen, för att det är vårt nummer. Men jag tror att min seriösaste idé är att vara Giles i Bandcandy och få Johannat att vara Joyce "“ vi skulle vara så heta!Vad ska ni klä ut er till? Vi, jag och epo, hade typ 70 olika idéer igår när vi tittade på Buffy och drack sprit, men nu kommer jag knappt ihåg något..
So, jag såg att Blixten redan har postat om detta i en annan tråd men jag tänker att det är värt att skriva flera gånger. Vilka kommer på Tributekväll till Buffy the vampireslayer den 11e november?
Hoppas du vågar.
Jag och min syster hade tänkt försöka ta oss dit, fast jag tror inte vi kommer klä ut oss... brist på inspiration 🙂
Hallå, du ska ju självklart vara faith! Då behöver du ju typ inte klä ut dig 🙂