Random svenskt prat, mhm

Assååå, HEJ! Gud vad roligt! Känner jag flera av er? Jag har en aning om att jag vet vem doppelgänger är... 🙂

/Mikaela

Det tror jag också att du gör, tyvärr så är hon väldigt väldigt sällsynt här..

à…h, jag blir alldeles till mig av nostalgi varje gång jag får för mig att logga in här.. 😱 Saknar 'den gamla goda tiden'...

à…h, jag blir alldeles till mig av nostalgi varje gång jag får för mig att logga in här.. 😱 Saknar 'den gamla goda tiden'...

Själv var jag inte med på den gamla goda tiden, men jag saknar den ändå!

à…åå 1: LISA! Du är här! HEJ! Blir alldeles till mig!

à…åå 2: är det eran vän som ordnar? à„lskar eran vän! Kommer så mycket att jag dödens dör! Fast asså, det vet ni ju redan, det har jag ju sagt till er. Eller nä, inte till dig, Majk. Blandade ihop ditt och Carros användarnamn. 🙂 Men det ska bli roligt att träffas igen! 🙂

JA! Jag är här! à…h det är så himla fint att du är här med!

JA igen! Våran vän är bäst, bäst, bäst. (Jag är så glad att jag känner den som ordnar detta, annars hade jag typ varit lite sur, att någon annan som jag inte kände hade hunnit före, så många gånger som vi pratat om detta..)

Vad ska ni klä ut er till? Vi, jag och epo, hade typ 70 olika idéer igår när vi tittade på Buffy och drack sprit, men nu kommer jag knappt ihåg något..

Vad ska ni klä ut er till? Vi, jag och epo, hade typ 70 olika idéer igår när vi tittade på Buffy och drack sprit, men nu kommer jag knappt ihåg något..
En av våra idéer var att gå som Xander och Anya i "I'll Never Tell"-scenen, för att det är vårt nummer. Men jag tror att min seriösaste idé är att vara Giles i Bandcandy och få Johannat att vara Joyce "“ vi skulle vara så heta!

T
This Year's Girl
ååå, vill att ni ska vara xander och anya!
Alltså ja, det var ju en sjukt bra idé (Joyce och Giles), så får jag köpa ett par röda läderbyxor och vara Buffy..

Hoppas du vågar.

Jag kan dessvärre inte ta mig dit. Ja, såvida jag inte cyklar då. Men det lär inte inträffa. Hoppas det blir hur bra som helst.

So, jag såg att Blixten redan har postat om detta i en annan tråd men jag tänker att det är värt att skriva flera gånger. Vilka kommer på Tributekväll till Buffy the vampireslayer den 11e november?

Jag och min syster hade tänkt försöka ta oss dit, fast jag tror inte vi kommer klä ut oss... brist på inspiration 🙂

Hallå, du ska ju självklart vara faith! Då behöver du ju typ inte klä ut dig 🙂

😀 haha, en gång i tiden hade jag faktiskt sådana byxor som hon hade i Graduation day, men i brist på annat skinnjacka och svart eye-liner då ;P

Back
Top Bottom