Random svenskt prat, mhm

Jag tror att jag ska köra på dark willow! Inget asavancerat, men svarta kläder och svarta linser kanske räcker? 🙂

---------- Post added at 08:34 PM ---------- Previous post was at 08:32 PM ----------

😀 haha, en gång i tiden hade jag faktiskt sådana byxor som hon hade i Graduation day, men i brist på annat skinnjacka och svart eye-liner då ;P

Släng in en träpåle och rött läppstift så är du klar! 😀

Jag tror att jag ska köra på dark willow! Inget asavancerat, men svarta kläder och svarta linser kanske räcker?
Oh, det låter grymt! Och om jag är Buffy så får vi slåss 😀 (eller du får spöa upp mig..)

Iiiiih! Dör av spänning! De här tänkte jag köpa: http://www.lenson.com/se/faergade-linser/crazy-lenses-p-158.html

Oh, det låter grymt! Och om jag är Buffy så får vi slåss 😀 (eller du får spöa upp mig..)

Hurra! Vilken Buffy tänker du köra på? Alltså, vilken säsong? Alla stilar är ju så fantastiska, hur ska du kunna välja? Läderhippie eller 60-talstjej korsad med tant? Hej-jag-går på universitetet eller wannabewicca? Så mycket salty goodness!

(Reading this thread made me want to learn Sweden. A very few word look like German or Dutch, but I mostly understood the 'etc' 😀. How do you say "Hi, my name is...! How are you?" in Sweden? 😀)

Iiiiih! Dör av spänning! De här tänkte jag köpa: http://www.lenson.com/se/faergade-linser/crazy-lenses-p-158.html

Hurra! Vilken Buffy tänker du köra på? Alltså, vilken säsong? Alla stilar är ju så fantastiska, hur ska du kunna välja? Läderhippie eller 60-talstjej korsad med tant? Hej-jag-går på universitetet eller wannabewicca? Så mycket salty goodness!
à…h det kommer ju bli fantastiskt! Jag vet inte än, tycker det är lite svårt med Buffy, men det vore ju fantastiskt att få tag i ett par röda läderbyxor..

Hallå, var det några som var på Buffykvällen? Lisa och Majk vet jag ju, men er andra? Jag ville jättejättegärna gå, men sen så gick det ju inte när det visade sig vara på en torsdag. 🙁 Om någon gick vill jag jättegärna se bilder om ni var utklädda!

Ja, jag håller med, hoppas att det fortsätter! Jag missar nämligen även detta, trots att jag faktiskt bor i Stockholms-området...

T
This Year's Girl
Tråkigt! Nästa gång kanske vi både kommer iväg!
Haha vad kul! Kommer nog inte gå dock, men kul grej 🙂

Okej, jag talar inte svenska, kan inte egentligen skriva det heller. Jag har läst språket rätt mycket, dock, så det är skoj att ge det en chans. sk73 reppade mig för Thåströms "Bara om min älskade väntar". Jag spelar den 24/7 just nu, efter att jag hörde den på den märkligaste mini-serien jag har sett. Om ni vill se quirky, norsk drama-humor, this is it.

Okej, jag talar inte svenska, kan inte egentligen skriva det heller. Jag har läst språket rätt mycket, dock, så det är skoj att ge det en chans. sk73 reppade mig för Thåströms "Bara om min älskade väntar". Jag spelar den 24/7 just nu, efter att jag hörde den på den märkligaste mini-serien jag har sett. Om ni vill se quirky, norsk drama-humor, this is it.

Jag tycker du skriver jättebra svenska! Mycket impad! Jag kan förstå norska, men jag tycker att det är svårt att skriva det. Miniserien verkar väldigt spännande! Jag ska kolla in den när jag har mer tid! Och, än en gång, gud vad konstigt det känns att inte skriva på engelska i det här sammanhanget 😀 Jag kan säga "falukorv" och ni förstår mig! 😀 Falukorv! 😀

Professor Walsh
Professor Walsh
Vi spiste falukorv i dag :-D (Og takk for komplimentet.)
Back
Top Bottom