Sämskinn Solfjäder Bilder#2

Ah jag har nästan inga bilder nu förtiden sen hårddisken pajjade, men jag har på en skiva nånstans.. hm.. '

Jag är väldigt avundsjuk på din telefon btw.

Underbart söta katter! *kidnappar dem med mig till en avlängsen ort i Södertälje* 😛 Jag ska se om jag kan posta lite bilder på mina, fast jag tror inte att jag får det 😛 Kan i stället visa vad jag fick i födelsedagspresent [fast ingen är nog intresserad].... Och så kan vi se om jag får med huset eller någonting när jag fotar...

Skit, nu är jag på fotohumör. That's not healthy 😛

Födelsedaspresenter och saker jag köpte för pengar jag fick då

Dammit Epo, du ser ut där ungefär precis som jag gör just nu, har i princip samma frisyr, örhängen och linne ( vad man nu kan se av det).. 😛

Gör jag? Hehe, det är ju riktigt coolt faktiskt. Jag har aldrig varit lik någon 🙂
(Utom typ Janna iofs, men, jag har alltid sett ut som hon gjorde då hon var liten..)

Hehe, jepp lite coolt är det! Jag brukar inte vara lik nån förutom min mor annars..

Oh här är ett studentkort på moi som jag hittade, jag ser lite konstig ut enligt min mening men jag är ju iaf finklädd och har kavaljer och hela köret: Jag och kavaljeren på studenten

Oh, snygg boll! Jag har en sån liknande i à–vik, fast en tärning. Det är kul..

Annars har jag gjort lite sämskinn banners heh, vet inte om detta är rätta stället att posta, men jag kör på det ändå, här är dom:
samskinn5.jpg

samskinn4.jpg

samskinn.jpg

samskinn3.jpg

samskinn2.jpg

J
JollyApe
Oj jag har totalt missa dem. Bannersarna va ju skit snygga, karma för dom!
Underbara banners 🙂 Mycket bra gjort 🙂 Effekterna är mycket bra gjort 🙂 Textvis är den första min favorit. Effektvis är det den sista 🙂

Tackar! 😀

Ah rött hår, inte illa, jag är ju också relativt rödhårig även om jag funderar på att inte vara det längre..

Ah, det är så kul och se bilder på dig och försöka se likheter mellan oss (haha okej jag tycker det är kul eftersom jag har inga syskon eller kusiner eller så, som jag är lik, heh).. Men det är råfina bilder ju, ser fint ut, fast ah vad jobbigt om det regnade 😉

Hehe, men jag tycker att det är roligt också! Det är inte så spännande att bara vara lik sin mor, heh.. Men bilden som du hade på väggen på dig från typ Paris eller vad det var, den var ju läskig, jag trodde det var jag hela tiden, lol. Och jo det regnade en del på studenten, men det funkade iaf, var så glad ändå så jag tänkte nästan inte på det 😀

Back
Top Bottom