Samlarsaker

Jessie

We hope you're helpless!
Vad har ni för Buffy-prylar? Jag har bara soundtracket från OMWF, än så länge... *suck* Men det är ju så underbart bra! 😀

The Watcher's Guide 1 - 3, Tales of the Slayer 2 och Buffy the Roleplaying Game.

Jag skäms lite för att det är så få prylar. 🙂

Pythagore said:
The Watcher's Guide 1 - 3, Tales of the Slayer 2 och Buffy the Roleplaying Game.

Jag skäms lite för att det är så få prylar. 🙂

Hur tror du jag känner mig då... : confused

Hm jag skäms nåt så otroligt för min obefintliga samling.. men jag skyller på att jag håller på att bygga upp en förmögenhet och snart ska köpa alt på en gång! 😉

.. jag har iaf en ryggsäck med ett Buffy-B på..

Umm, jag satsar på att skaffa saker men.. jag har den singerade Tara "Triangle" figuren, och en Vampire Willow figur. OMWF soundtracket.. Några Buffy magazines, heh. BtVS&Philosophy och en annan bok. Och några få serieböcker, tex Amber's Tara/Willow serier.. OCH, det viktigaste, min nyaste grej: En Sunnydale High School T-shirt, grymt cool, heh..

Epi - coolt med High School t-shirten. Har tänkt att göra en "Dingos ate my baby" t-shirt länge nu, men aldrig kommit till skott.

Var fick du tag på din? Inköpt eller gjorde du den själv?

Och Jessie - det var inte meningen att få dig att skämmas. 😉

Ja det borde du lugnt göra, låter coolt.
Jag köpte min från the official buffy fan club.. kostade några hundra men iaf.. Det var värt det för mig.

En Sunnydale High School T-shirt har jag varit sugen på att köpa länge! Skulle vara så himla roligt att ha..

So orättvist - Sunnydale High School t-shirtsen finns bara för tjejer. Ivarjefall de snygga varianterna. Den här var ju skitsnygg, men fanns inte i killmodell. *gnäller*

Jag får försöka fixa en egen, helt enkelt. De t-shirts de hade för killar var inte alls snygga.

Men en Wolfram & Hart-mugg blev jag dock himla sugen på att skaffa. Eller en t-shirt.

Oh, nu har jag fått födelsedags pengar (vad toppen det är att få pengar istället för saker man inte vill ha, så kan man bestämma själv vad man ska köpa) så jag har tänkt inhandla lite Buffy-stuff.. har ju inte ens några Dvd:er så jag ska börja där, men jag är även sugen på boken "What would Buffy do".

wow, ni har mycket grejer. Jag har typ ingenting alls! Bara boxarna.
Det är jättedåligt för man måste, i alla fall i Uppsala, beställa Buffyböcker om man vill ha några. Och sen tar det typ jättelänge innan de kommer. 🙁 Typiskt Uppsala. hehe.

Ja det finns absolut inge affärer i Umeå som har Buffy-saker. Eller kanske någon enstaka pryl någon gång men det har jag sett typ en gång så... Jag köper iofs alltid allting över internet, gillar det bättre, heh.

Inte Västerås heller vad jag har märkt iaf.. har iofs inte letat heller eftersom jag också handlar över nätet istället..

Jag såg "What would Buffy do" på Akademibokhandeln i Malmö - hade dock inte speciellt gott om pengar då, så jag införskaffade den inte.

Dessutom tar Schultz Antikvariat in en del Buffy-prylar ibland, inklusive en kalender och rollspelet. Schultz är bra - han må vara i 50 - 60 årsåldern, men han har helt klart bra koll på populärkultur. à„r ni i Malmö någon gång är det obligatoriskt att gå dit och ta sig en koll.

Oh, jag ska till sthlm imorrn. Visst finns det en bra affär i gamla stan med massor med grejer? Jag kanske ska kolla där. 🙂

Jup Science Fiction bokhandeln i Gamla Stan, dyrt, men ett paradis för alla sci-fi och Fantasy nördar. Gå bara längs Västerlånggatan mot Slussen från T-centralen och du ser en lite bokhandel med en drake över och du är framme.

Back
Top Bottom