Samlarsaker

Vilken fantastisk beskrivning. snyft. hehe. Och vem kallar du nörd? 😛

à„r det så att det finns en dvdbox med halva säsong sex och sen en box med hela säsong sex?

Jaha, det visste jag inte. Men det är konstigt för när jag kollade på internet så kostade en halv säsong lika mycket som en hel. Hur kan det var så? Det kanske bara var på det stället.

Först kunde man köpa halva säsonger på svenska, men sen slutade de tillverka dem och nu tror jag bara att de tillverkar hela säsonger för samma pris som de halva förrut var. Eller nåt!

Det verkar ju vara helt knäppt. Jag som har köpt alla min säsonger halva. grr. aja, gjort är gjort.

Det är meningen att det ska betyda att jag förstår vad du prata om för jag har vart där och gjort det, men min stavning är inte alltid nåt att hurra för.

åhh, jaha. vad poetiskt. 😀 det ska jag komma ihåg. Bara en guru kan säga nått så smart. hehe.

J
JollyApe
Ahh, kan inte motstå att ge dig cred för Guru kommentaren.
Dom borde inhandla Buffyböcker och sånt till à…kerbloms, eller hur Epo? 😉
Fast i den där katalogen dom har där man kan beställa samlargrejer, finns det nåt där kanske...?

Jaa, à…kerbloms är seriöst min favorit affär (om jag bara hade råd att handla där), heh. Jo i den katalogen finns några Buffy-affischer och möjligtvis någon action figure? Men jag är inte säker.. hm.. Man kanske borde ta ett snack med dem där? Typ be många fråga efter Buffy och Angel prylar så att de fattar att det finns svenska Buffy freaks som är intresserade? Heh..

Ja, det borde man. 😉 Jag ska iaf till Umeå den 15, så då ska jag nog ta och kolla i den där katalogen.. 🙂

Idag kom den i brevlådan, min Once More With Feeling Cd.. Yay, den ska gå på repeat hela dagen! 😀

eponinethen said:
Ah, coolt, den är otroligt bra och när jag fick den lyssnade jag verkligen inte på något annat på länge, hehe...

Hehe, samma här. 😉 Har den inlagd på iPoden så jag kan lyssna när som helst! 🙂

E
eponinethen
Yay för iPods! Haha. (Jag har iofs all musik jag äger på min iPod så... men still.)
Jepp, har haft den på datorn en längre tid, men tänkte att nu var det dags att ta fram pengarna och köpa den riktiga varan och det känns så bra. Skivfodralet står i hyllan och lyser!

Fast jag kan nästan inte sluta tänka på de franska versionerna av låtarna.. haha.

Haha jag vet. Gud jag tycker så synd om de franska stackars människorna... Seriöst, tänk om de hade dubbat Buffy här och sjungit OMWF på svenska.. typ "Va-arenda kväll, ärde samma sa-ak..." ookej jag vet de fan. Ape du kan ju hitta på några roliga översättningar kanske eh?

LOL! Gud så sjukt det hade varit på svenska.. jag ska sitta på tåg idag, kanske ska försöka sysselsätta mig med att översätta de på ett hm.. lämpligt sätt eller nåt..

lol, Buffy på svenska?! Känner mig nästan manad att faktiskt översätta dem och kanske mixtra lite med datorn och göra en BtVS vid med svenskt tal. Om man ska vara riktig dubbare måste man kanske överstta Xanders namn oxå, som Fransmännen. Nu har hjulet satt igång där uppe och jag kan inte sluta tänka på det.

Om det någonsin blir ett svenskt BB-möte så lovar jag att ha översatt dem allihopa så vi kan ha allsång när vi är lagom förfriskade.

Själv ska jag med bussen till Estockolmo där mina morföräldrar residerar. Okey inte rätt thread, men whatever!

Haha, jag visste väl att det var någon för dig Ape! Heh.. Men ja seriöst vi borde alla göra varsin version av sångerna på svenska, så kan vi se hur olika de blir? Eller så. Okej jag har absolut inte tid med det men det vore coolt.

Back
Top Bottom