Samlarsaker

Usch. Tänk så enformig musiken på ev. Solfjäder-träff hade blivit. Bara OMWF och Nerf Herder hela kvällen. Och självklart Firefly-temat. 😛

Hah! Men gu vad kul om vi skulle oversätta texterna! Kan vi inte starta en tråd där vi postar våra förslag på översättningar, och så kan vi hjälpa varandra och så!

Han snarkar
Hon väser
Säg städning och han... fräser? 😛

Så.. nån som har koll på var det är billigast att inhandla Buffy dvder och om det är nåt ställe man ska undvika? Har tänkt beställa via nätet alltså..

Hm, vilken region vill du ha?
Jag utgår från att du vill ha region 2 nu.. UK boxarna är dock inte lika snygga som US boxarna..
Jag har köpt fler av mina boxar på Amazon.co.uk, man kan hitta rätt billigt där, framförallt om man köper flera Buffy-boxar. Annars finns det på cd-wow eller Play men jag har en känsla av att de är rätt dyra där.
Kelkoo kan du ju se var i Sverige de är billigast att beställa, och "Online Price Guide" kan du jämföra ställen i UK...
Hm, lycka till 😀

Mm det var region 2 jag ville ha.. Tack så mycket för infon, nu är det bara börja leta..

Discshop.se och sendit.co.uk har bäst priser. Har bara goda saker att säga om Dishshop, sakerna kommer på max 2 dar och bra priser, men håller som eps skrev kolla allti kelkoo.

Oh, de har rea på Buffy dvd:r både på cd-on och discshop, från 299 till 319 kr.. säsong 1 för 199 tror jag. Har beställt säsong 6 jag. Wee! 😀

Back
Top Bottom