Storbrackamöte med svenska Buffyfans

Status
Not open for further replies.
Kanske man kan övertyga någon förälder att följa med om de inte tror på oss? 😛 Jag menar de kan ju se hur alla är och så 😉 Om alla inte är "stabila" (lmfao) så kan man ju bara sticka 😉

Jag antar att om någon vuxen följer med eller att det finns någon form av kontakt person som oroliga föräldrar kan vända sig till eller någonting så tror jag att man skulle få... Vet iaf att jag skulle kunna få då 😛 Dessutom kanske man gör nya kompisar där och så 😛

Hmm.. Hur kan vi göra annonseringen? Vi kan posta på svenska messageboards (men inte typ på Lunar eller någonting som är ganska allmänt eftersom bad eggs kan ju komma 😛) och berätta lite kort och så... Och vi kanske på något sätt kan sätta upp blad så här i städerna vi bor och så... 😛

*harklar sig* Mitt forum då? Det skulle varaa ett ställe okay, det är bara 15 medlemmar men många är aktiva 😛

Eowyn said:
Jag antar att om någon vuxen följer med eller att det finns någon form av kontakt person som oroliga föräldrar kan vända sig till eller någonting så tror jag att man skulle få... Vet iaf att jag skulle kunna få då 😛 Dessutom kanske man gör nya kompisar där och så 😛

Hmm.. Hur kan vi göra annonseringen? Vi kan posta på svenska messageboards (men inte typ på Lunar eller någonting som är ganska allmänt eftersom bad eggs kan ju komma 😛) och berätta lite kort och så... Och vi kanske på något sätt kan sätta upp blad så här i städerna vi bor och så... 😛

Jo, om det finns nån kontaktperson som mamma/pappa kan prata med och höra att det verkligen är 'seriöst', så skulle nog jag få oxå... 😉
Dessutom blir det ju för mig några folk som jag har 'känt' ganska länge över internet, och vet att dom inte är några tokar... 😛 (Jag pratar om Eowyn och Phoebe. 😉 )

Har vi bestämt oss att slå ihop oss med kanal5 människorna eller?
Så det blir inte i Umeå då..? (Heh, vilket jag annars är väldigt pepp på såklart..)

Klart vi kan ordna en förälder som kan se att folk är ok, eller?

Jag tycker Umeå blir jättebra 🙂 tycker inte ni? 🙂

Jag tycker förälder saken skulle vara bra 😉

Jag tycker egentligen inte att vi skulle ja... slå ihop oss med vilka det nu är som håller på på kanal 5... Men en grej jag kom på... Någon som kanske är bra på att kontakta folk och så kunde ju typ kontakta typ någon från Buffy casten's manager och så... (OK, jag säger inte typ SMG men det finns ju andra 😉) 😛 skulle nog bli världens coolaste grej om någon kunde komma eller någonting 😛

Jag tycker vi ska ha det i Umeå eftersom det är närmast de flesta och så.. Jag menar, typ 2 som bor i Umeå och en från Storuman (OK, 4 mil eller vad det är men iaf)

Ifall man skulle styra upp dethär, så skulle det nog vara bäst att göra det nån gång på sommaren. Vet inte hur det är med er, men resten av året har jag konstant 40-70 timmars sömnskuld och är totalt överbelastad av skolan =(

personligen skrämmer kanal5-människorna mig. Inte nog med att de är väldigt ambitiösa känns det som att forumet är... så fult. Vem hänger på ett sånt fult forum? (Hm, jag kanske bara är fördomsfull nu?)
Men jag ska se vad som kan göras. Jag ska i alla fall starta upp en mailinglista på yahoo. Ni kan väl gå med där? Så blir allt bra 😉
Det hade varit bra, om vi bestämmer oss för att göra nåt själva, att ha kontakt med andra ifall att vi vill göra nåt stort nån gång?

Jag kan ställa upp som ansvarig vuxen! Heck, jag har tagit på mig den rollen förut. Tagit ansvar över folk med oroliga föräldrar osv. Vem behöver föräldrar när det finns koola halv-vuxna ungdomar där ute?

Min tanke blir alltid "Om de är så seriösa fans, varför hänger de inte här?"
Ska vi skippa kanal5arna eller då..?

Jag är peppad på att ha det så snart som möjligt men det kanske bara är jag.. (I alla fall, om vi är i Umeå, och ifall föräldrar är nödvändiga att tala med, så har jag föräldrar.)

Haha! Klockrent! Det är precis vad jag tänker. Jag har försökt få folk att komma hit, lockat dem med att alla smarta hänger här, men icke sa nicke.
Om de startar upp en Buffy-förenà­ngen är det nog värt att vara med, tror jag. Eller så vill jag bara vara med för att få bossa lite... hm? Vi kan se oss själva som eliten i alla fall.. hehehe 😀

Jag vill också ha ett möte så snart som möjligt. Jag skulle till och med kunna bjuda upp er alla hem till mig för en helg full med Buffy, popcorn och... eh party? Men... Ja.. näe jag vet inte...

Klart, vi är ju eliten. Hehe. Men ja man ska nog vara med om det bildas en förening, det är nog bra..
Jag säger också till folk hur bra det här är men ingen kommer .. (Kan ha att göra med att de jag säger till inte är Buffy-fans men. hh)

Jag är med på det 🙂 . Alltså vi skulle ju kunna fixa något här bara vi har någon stans att vara.. Jag har ju ingen egen lägenhet annars skulle jag seriöst säga som du. Kanske om jag får någon förälder att resa bort..? Heh..

Puh, tur att du också tycker det. Annars hade jag behövt känna mig som en uppblåst idiot. Och det är jag ju inte. Men det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst. Heh.

Yay! Om vi gör nåt i Umeå får jag lifta ner med en truckare och det är alltid lika roligt. Annars kan vi belägra min lägenhet (som jag inte bor i än men väldigt snaaart) och göra om det till Buffyville! Vi kan hänga ut en flagga från balkongen som lyder:
Sà„MSKINN SOLFJà„DER

Jag men precis, jag hatar när man måste låtsas som att man tycker alla människor är precis lika mycket värda fast man egentligen vet att man själv är värd lite mer. Liksom ska man inte få tala om det då så att alla vet..?
(Ok jag har skum ironisk humor ibland..)

Ja jag är lugnt på att resa till dig..! Säg bara till.
Det är bara synd att det inte går att se hela serien på en helg, vi får rösta fram eller välja ut avsnitt eller så, heh..

*skrattar* Kommer ingen att undra lixom... vad vi håller på med om det står Sämskinn Sojfjälder på en flagga? 😛 Dom kommer tro vi går på droger 😉 Me like the idea 😉

Så.... Vad behöver vi bestämma? Datum kanske? Och vilken årstid det ska vara, VAR vi ska vara och hur mycket det ev kommer kosta, sponsorer och så...

eponinethen said:
Jag men precis, jag hatar när man måste låtsas som att man tycker alla människor är precis lika mycket värda fast man egentligen vet att man själv är värd lite mer. Liksom ska man inte få tala om det då så att alla vet..?
(Ok jag har skum ironisk humor ibland..)
HAHA! Om du bara visste hur högt jag skrattade när jag läste det där. Men det är ju så sant. Tur att vi vet om att vi är bättre. Då behöver det inte ske några tråkiga missförstånd med någon som faktiskt vill vara ödmjuk.

Klart folk kommer undra om vi går på droger, iof är det ganska ofta folk tror att jag är lite knarkad (1. pga de mörka ringarna kring mina ögon 2. folk tycker jag kan bete mig skumt ibland). Men det gör inget för vi är stolta sämskinn solfjäder! Eller hur, gänget?

Om vi ska snacka ett stort seriöst möte är väl sommaren ganska bra. Det känns nästan som att kanal5arna kommer att ta över det där. Kanske borde man luta sig tillbaks och enjoy the ride?
Hur som helst. När det gäller partyt hemma hos mois, skriker jag till när det är dags. (Eller ska jag skicka fina små inbjudningskort?)

Jag har en känsla av att kanal 5 kanske kommer göra någonting sånt som vi har tänkt men, jag skulle inte kunna fara dit så jag skulle gärna vilja göra någonting själv (eller med er om jag ska vara petig då 😛) 🙂

Ang partyt hos dig så låter inbjudningskort ganska bra 😉 Eller skrika skulle funka lika bra 😉

Kanal5arna verkar lite galna... eller har jag gått för långt? à„r det egentligen VI som är galna? Tål att tänkas på 😉

Jag ska photoshoppa lite inbjudningskort eftersom att jag är för lat för att gå till posten. heh.

Eowyn said:
Jag tycker vi ska ha det i Umeå eftersom det är närmast de flesta och så.. Jag menar, typ 2 som bor i Umeå och en från Storuman (OK, 4 mil eller vad det är men iaf)

det är typ 25 mil minst... håller inte reda på det så bra men... fast eftersom jag går skola i Lycksele skulle jag kunna fara direkt därifrån om vi ska ha det nån helg... så då är det ju lite närmare. 😉 Inte för att jag tror det skulle bli nåt problem att fara från Storuman heller, men... (Dvs om jag nu skulle få fara...)

Jag tror du skulle få fara 😉 Det är ju ungefär som att fara på något läger eller någonting... Dessutom, det är ju inte BARA vi... 4-5 personer som ska dit ju, vi kör ju annonsering, PR och en massa så det kommer ju fler. Det är typ som man far på någon utställning eller någonting 😛

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom