Storbrackamöte med svenska Buffyfans

Status
Not open for further replies.
Asså lite coolt det här låter! 😀 Hoppas att mamma låter Em och mig få gå 😉

Wow... Bor alla här i norrland eller vad? Det är ju jättebra för framtida arrangemang! 🙂

När Sämskinn Solfjäder går på stadens gator aktar sig alla. Vi har fett med respect!
Ps. Om vi skulle ställa upp i typ en buffy-tävling där man ska vara lag kan ju vi ställa upp under det självklara namnet "sämskinn solfjäder"!

doppelgänger said:
Ps. Om vi skulle ställa upp i typ en buffy-tävling där man ska vara lag kan ju vi ställa upp under det självklara namnet "sämskinn solfjäder"!
haha, självklart! 😉

doppelgänger said:
HAHA! Om du bara visste hur högt jag skrattade när jag läste det där. Men det är ju så sant. Tur att vi vet om att vi är bättre. Då behöver det inte ske några tråkiga missförstånd med någon som faktiskt vill vara ödmjuk.

Hahaa, bra att du förstår mig!

doppelgänger said:
Kanal5arna verkar lite galna... eller har jag gått för långt? à„r det egentligen VI som är galna? Tål att tänkas på

Det spelar egentligen ingen roll vilka som är galna egentligen. Tycker vi att de är galna är det ju våran åsikt som räknas här, eller..?

I alla fall så är jag jättepeppad på att komma till dig Carolina. Säg till du bara så får vi fixa att alla kan komma!

Ja, våran åsikt är definitvt lag! Det borde gälla över hela sverige för vi är ju så smarta... I alla fall. Nu ska jag gå dränka mig i lite ödmjukhet innan jag går för långt.

Jag vet ju inte än när jag kommer kunna flytta in. Dessutom kommer det ta ett tag att bli installerade... typ tapetsera och blä byta golv. Ush. Jag vill vara tonåring igen.

Byta golv, ****..
Nej men det är klart att det tar ett tag..
Men alltså, om jag får reda på att jag har någon lägenhet ensam så kanske jag fixat något någon gång..? Om ni tycker det är ok..?

Sure babylår! Om du finner dig själv med en tom lägenhet eller dyligt där vi kan hänga kan jag gärna komma ner. Om jag inte jobbar eller nåt. Men det tillhör ovanligheten att jag jobbar helg.

Ja, byta golv. Den som bott där innan mig har lagt in ett skumt parkett-golv i kök och sovrum som måste bytas för annars skadas golvet under eller nåt sånt. Puh...

Om jag får fara så har jag nu oxå en kompis som i princip har lovat att följa med!! Weei!
:jumping40

käse, fick just värdlens ångest över allting.
:: hiding:
Tänk om man vore en såndär översocial extrovert typ som liksom pallar med vilka sociala situationer som helst x.x;

Näe, nu ska jag ut och motionera i mörkret. </konstig hobby>

eudial said:
Tänk om man vore en såndär översocial extrovert typ som liksom pallar med vilka sociala situationer som helst x.x;

Jag vet. jag är egentligen förvånad över att jag är så peppad och vågar detta och tror att jag klarar det. Men jag verkligen peppad..

eponinethen said:
Jag vet. jag är egentligen förvånad över att jag är så peppad och vågar detta och tror att jag klarar det. Men jag verkligen peppad..

Jag oxå, jag är ju världens blygis, så hur kan jag tycka det ska vara skitkul att träffa en massa okända människor? :blushy: Men jag ser ju fram emot det (om jag får), fast jag kommer va meganervig när det väl är dags!! : erm :

Okej. Alla här är blyga och vi kan utgå från att det är bra. Då kan vi ju förstå varandra och ingen behöver känna sig utanför, eller hur?

Men jag är iaf jättepeppad! Jag är så peppad att jag ska börja snickra på ett BtVS spel som vi kan spela när vi hänger (folk får gärna komma med förslag på vad spelet ska gå ut på osv. Hade tänkt centrera det kring s3-4 och kanske dra lite referenser till övriga säsonger). Ett sällskapsspel räddar väl alla jobbiga sociala situationer?
Vanligtvist har jag 0 (zero, zipp, nada) social kompetens, men känner att jag med det här kan försöka vara mer social osv.

Jaa det är nog bra, kanske, att alla är blyga. Jag skulle kunna bli översocial då vi ses, eller så blir jag hyperblyg osv.

Låter kul med spelet! Det blir jättebra!
Alltså, jag tror att jag kan få förälder att åka bort någon helg... à„r ni peppade på att komma till mig i Umeå i så fall..? (Det utesluter ju inte att åka till Carolina senare, eller..?)

Näe, vi kan träffas flera gånger tycker jag. 🙂
Det är bara att säga till så kommer jag. Om inte en truckarchaffis slaktar mig eller nåt...

Jag tenderar att bli väldigt pratglad och hyper när jag är nervös. Mest rabblar jag på så att ingen förstår vad jag säger.

à…h vad roligt..! vad snälla ni är. jag blir så här hyper nu och lite fnittrig, hihi. (Det är glädje och nervositet och förväntan.. som ett barn innan julafton 🙂 )

Giddy! Som det också heter. "I'm Giddy" Eller shimmy.
à„r det inte härligt att bli fnittrig? Det känns som att det var så länge sen... 🙂

*skratt* Jag är en sån där person som är ur osocial som helst... Men det är mest för att jag är en sån där "udda" felur som typ ser ut som ett skelett och blabla... 😛 Men om jag träffar någon som gillar Buffy så kan bli alldelsen ja... och jag pratar då mycket (och ibland ruggigt högt).

Häftigt det skulle vara att komma över någongång eller någonting men jag tror inte jag skulle få göra det innan den där Buffy träff saken... 😛 Mammor *suck* 😛

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom