Storbrackamöte med svenska Buffyfans

Status
Not open for further replies.
Eowyn said:
*skratt* Jag är en sån där person som är ur osocial som helst... Men det är mest för att jag är en sån där "udda" felur som typ ser ut som ett skelett och blabla... 😛 Men om jag träffar någon som gillar Buffy så kan bli alldelsen ja... och jag pratar då mycket (och ibland ruggigt högt).

En sådan är jag med, tro mig..

Eowyn said:
Häftigt det skulle vara att komma över någongång eller någonting men jag tror inte jag skulle få göra det innan den där Buffy träff saken... 😛 Mammor *suck* 😛

à„r du säker.. vi vill verkligen ha dig där..? Din mamma kan få tala med min mamma eller så, typ kolla att jag inte är farlig osv 🙂 ?

Jag är ju en ansvarig vuxen! Eh... who am I kidding? Men jag har ju nästan körkort. Det är vuxet. Jag betalar skatt. Det är också vuxet.

Jag kan i alla fall försäkra er om att jag inte kommer mörda eller överhuvudtaget våldföra mig på er. Jag är bara en vanlig 40-årig man som utger mig för att vara en 20-åring för att få kontakt med unga tjejer...

hehe... Jag är också en sån där som börjar babbla när man är nervös eller så rodnar jag bara 😉 Och en grej: om vi ska göra något som det behövs instruktioner till, glöm mig 😛 jag är trög som en gris 😛

Jag kan i alla fall försäkra er om att jag inte kommer mörda eller överhuvudtaget våldföra mig på er. Jag är bara en vanlig 40-årig man som utger mig för att vara en 20-åring för att få kontakt med unga tjejer...
HAHA! 😛 *skrattar i hjäl mig* 😉

à„r du säker.. vi vill verkligen ha dig där..? Din mamma kan få tala med min mamma eller så, typ kolla att jag inte är farlig osv

Jag ska snacka lite med henne? *måste omvända henne 😛*

*dör av skratt* Gud, jag höll på att dö där... 😛 Låter som en av mina online kompisar skrev men det var någonting om att han var en psykopat eller någonting 😛

doppelgänger said:

Hah! Så säger alla yxmördande 75-åriga nekrofiler som utger sig för att vara 40 åriga män som utger sig för att vara 20-åriga tjejer. 😛

Jag tycker alla borde få komma 😉 😛 Kan inte vänta 😀 Vill ha det där mötet NUUU 😛

eudial said:
Hah! Så säger alla yxmördande 75-åriga nekrofiler som utger sig för att vara 40 åriga män som utger sig för att vara 20-åriga tjejer. 😛

Damn! Du kom på mig! Står du utanför mitt fönster och spionerar eller vad? (Okej... nu vågar jag inte vända mig om för att kika om du verkligen står där...)

Eowyn said:
Jag tycker alla borde få komma 😉 😛 Kan inte vänta 😀 Vill ha det där mötet NUUU 😛

Jag med! Haha.
Jaa Emelie, försök övertala!

Gud jag kom på att vi är ganska många och det kan blir trångt osv men det överlever vi väl eller?

Chance gjordes medan Amber var med i Buffy, minns inte exakt vilket år men..

Jag tror inte vi är så rädda för dig Carolina.. heh.

Att befinna sig på små ställen med många är intressant. Det är invation of privacy och sånt är alltid spännande men OTROLIGT läskit med nya människor. Så jag överlever lungt.

Näe, jag tror att jag kommer vara mer rädd för er än vise versa.

Häftigt 😀

Att vi kommer bli många gör väl ingenting 😛 Se bara till att det finns kakor (typ Brago eller någonting till mig) och så kommer det inte bli något problem 😛 Nää... Skämta bara 😉 Jag längtar tills den där träff saken... Vad mer ska vi ha än spel tycker ni? Kakparty röstar jag på 😉 *obsessed med kakor*

doppelgänger said:
Damn! Du kom på mig! Står du utanför mitt fönster och spionerar eller vad? (Okej... nu vågar jag inte vända mig om för att kika om du verkligen står där...)

Naturligtvis. Jag är ju egentligen en 24-årig psykopat med en knivfetish. à„ven kallad 24-åringen av media. Fast egentligen är hela denhär anna lindh-grejen en coverup för att jag är en rysk transvestit.

hm... man kanske skulle ha Buffy-charader...? typ spela upp en scen lr så... 😉

Eowyn said:
Att vi kommer bli många gör väl ingenting 😛 Se bara till att det finns kakor (typ Brago eller någonting till mig) och så kommer det inte bli något problem 😛 Nää... Skämta bara 😉 Jag längtar tills den där träff saken... Vad mer ska vi ha än spel tycker ni? Kakparty röstar jag på 😉 *obsessed med kakor*

Låter jättebra! Kakor är bra. Jag kan baka något. och laga mat innan ni kommer? Hur snart vill ni att det ska vara? När kan alla osv?

heh... egentligen är jag inte så pigg på sånt heller... asså och göra själv menar jag... jag som är världens blygaste... men det är kul och kolla på andra... 😉 (som gör bort sig... hehe... 😛)

eponinethen said:
Låter jättebra! Kakor är bra. Jag kan baka något. och laga mat innan ni kommer? Hur snart vill ni att det ska vara? När kan alla osv?

Jag tycker att ja... Det kanske ska vara någon gång... 😛 Kanske typ någon gång i November (måste boka en plastikoperation för att se representabel ut)... Och ja... När ska man komma och så då? Jag röstar för typ... 5 ganske och så kanske man stannar till 10 eller nått 😛 men det är jag

hm... jag har ju höstlov v.45 kom jag på... hur ser det ut för er?

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom