Storbrackamöte med svenska Buffyfans

Status
Not open for further replies.
Okej kan du ge exempel på frågor som kan pappa i de olika kategorierna för jag kommer lugnt göra sådant fel annars..?

Jag vet inte om jag kan skriva värsta bra frågor men det vore väldigt roligt att testa.. Ska vi göra det på svenska eller på engelska så att vi sedan kan ge ut vårt Buffy TP till hela världen..? Heh..

Coolt, då säger vi hela helgen!
Emelie (mfl) tror du det blir svårare att få komma en hel helg..?

Johanna: Jag är ganska säker på det 😉 Men om typ ja.... kanske skulle jag få komma om ja... typ mamma ringde någon eller nått... Fast hon kommer nog ringa efter hon har bitit av huvve på mig för att jag ens är intresserad att möta personer som jag har chattat med 😛

Men seriöst, min mamma kan ju tala med din. Alltså det är såhär, jag bor på två ställen ju, och antingen reser mamma bort ellr pappa (förmodligen pappa), så jag kommer ha en förälder i närheten som är att lita på och som bor inte långt bort och som kan lova att jag finns och inte är en gubbe osv..

Jag är faktiskt väldigt förvånad över att när jag sa till pappa var det såhär:
jag - pappa, jag tänkte fråga en skum grej
pappa -Vaddå?
jag - att jag tänkte kanske ta hit mitt svenska Buffygäng från internet.. och kanske att de kan vara hemma hos mig om du reser bort eller så..? Känns det jättesjukt?
pappa - Neej, det går väl bra. Jag kan åka iväg till Bjästa nästan när som helst..

Men jag ska hälsa på mamma idag så kan jag fråga sen någon gång eller någonting... Måste bara komma på rätt tillfälle 😉 Men jag ser vad hon säger och så återkommer jag 😛

Skön attityd din pappa har 😉

Mamma sa att hon skulle tänka på det... Hon skulle nog vilja ha telefonnummer eller nått om hon säger ja eller nått... *very overprotective sweet parent 😛* Pappa behöver jag inte ens fråga eftersom:

a) han vill inte ha nått med mig att göra
b) kommer nog med allsäkerhet inte vara hos honom när det kommer vara. Annars kanske vi kan flytta på det?

Ja det är klart att hon får telefonnummer, hon får ringa en gång i timmen om hon vill.

Eowyn said:
a) han vill inte ha nått med mig att göra
b) kommer nog med allsäkerhet inte vara hos honom när det kommer vara. Annars kanske vi kan flytta på det?

Men du är hos honom ibland alltså..?
Ja och vi har väl inte bestämt när det ska vara heller så.. det ordnar vi.

eponinethen said:
Ja det är klart att hon får telefonnummer, hon får ringa en gång i timmen om hon vill.

Men du är hos honom ibland alltså..?
Ja och vi har väl inte bestämt när det ska vara heller så.. det ordnar vi.

Okie dokie. Ska hälsa det 😉

Yupp det är jag.
Superduper 😀 Det låter jättebra 😀

Okej, ang Buffy TP hade jag gjort frågorna på svenska eftersom att det kan bli lite eh... pinibelt att läsa på engelska 😉
Men här kommer frågor som jag har gjort i de olika kategorierna. Men märk väl att jag har givit mig in på att skriva de svåra frågorna först. De lätta frågorna är ju lätta att komma på så dem tar jag sist.

|| ROSA - The white hats
- Vad för slags assesoar hade Joss tänkt att Oz skulle bära, men ändrade sig i sista stund?

|| BRUN - the big bads
- Vart ifrån fick Spike sin rock?

|| GRà–N - The Hellmouth
- På vilken adress bor familjen Summers?

|| BLà… - The cast
- Vem var den första att bli castad till en roll i BtVS?

|| ORANGE - The episodes
- Vem var dem som sa "I mock you with my monkey pants" i avsnittet What's my line?

|| GUL

- Vem var tänkt att spela April, warrens robotflickvän, istället för Shonda Farr?

Och ang. din pappa Johanna, han verkar vara en bra/rolig pappa, eller har jag fel? Om mina päron var skilda skulle nog min pappa också pysa. men absolut inte min mamma. hon är tråkig som få 😉

Så de är ok om jag försöker mig på att göra några frågor eller?
Jag är inne på att försöka lära mig saker om Buffy just nu, heh..

Jodå, han är sjysst min pappa, hehe. Det är väldigt trångt här bara, vore bra om vi kunde vara hos mamma, men det ordnar sig nog. Ok om vi tänker oss en helg i början av november..? Förtsa är ju allhelgona 6-7 (det kunde ju iofs vara coolt och passande).. Andra helgen 13-14 ska jag redovisa mitt årsarbete så då är jag upptagen på lördagen så dte är kanske inte så bra nej.. Helgen efter det kan vara ok, men jag ska nog på Winnerbäck då.. hm. Iofs helgen 30-31 oktober..? När kan/vill ni? Vad säger ni?

eudial said:
x.x; à„r totalt värdelös på sånna fakta. Dock kan jag komma ihåg sånt som exakt hur många Willows fiskar var innan Angelus dödade dem.

Hur många fiskar var det..?

Ohh! Jag vill fara nu! 😛 Nää men jag kan inte vänta! Jag är bara rädd att ingen kommer gilla mig så sitter jag där med Sofie och snackar om Buffy och sånt 😛 Hon kommer döda mig innan dan är slut i så fall. 😛

Hmm... Hur funkar vecka 75 då? då har man en hel veckas lov och då har ju ingen direkt någon direkt "dags att gå och lägga sig" tid...... Jag tänkte bara det skulle bli lättast... Men jag vet inte... Helvete, kom just på att då måste det vara på någon dag typ måndag - tisdag och inte i slutet eller på fredag. För jag och Sofie ska till pappa *suck*

Hur många fiskar var det..?

Var det typ inte fem?

Jag kan tyvärr bara 6-7 november. Har nämligen resten av helgerna inplanerade. Det är bla min flickväns födelsedag och sånt får man ju som sagt inte missa.
Så om vi kunde träffas då i början hade det varit vääääldigt bra! Jag kan ju som sagt inte nån veckodag pga jobbet.

Men Micke, det är bara att göra frågor! Ju fler frågor desto bättre 😀
Meningen med det har, hade jag tänkt, är att man ska lära sig massa nytt snarare än att redan kunna en massa.

eudial said:
Kan vi inte skjuta på det till senare då? Får maxat med ångest över att ha det så snart x.x;

*skratt* Precis... Måste köpa nya kläder... 😛 Kan inte fara i något av de kläder jag har.... 😛 De är för fula för att kunna göra ett bra första intryck 😉

mja. jag kan inte alls i december. åker utomlands den 15:e och kommer inte tillbaks förrän sista januari. Så om det inte går senast den helgen tror inte jag att jag kan komma då.

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom