Storbrackamöte med svenska Buffyfans

Status
Not open for further replies.
doppelgänger said:
Men Micke, det är bara att göra frågor! Ju fler frågor desto bättre 😀
Meningen med det har, hade jag tänkt, är att man ska lära sig massa nytt snarare än att redan kunna en massa.

Heh.. ja okej, bra.

Vad ni krånglar, vi kommer ju aldrig kunna ha det.. 🙂
à„h, jag är bara så peppad på att det ska bli av. Men det finns alltså ingen helg som alla kan eller..?

Senast första helgen i december. Fast helst inte för jag kommer egentligen att vara uppptagen. Och eftersom att jag kommer vara borta i 6 veckor vill jag spendera de där sista helgerna med min flickvän...

doppelgänger said:
Senast första helgen i december. Fast helst inte för jag kommer egentligen att vara uppptagen. Och eftersom att jag kommer vara borta i 6 veckor vill jag spendera de där sista helgerna med min flickvän...

Vart ska du resa..?
Mm det förstår jag..
Attans, hur ska vi få det att fungera..?

Jag ska hälsa på mina släktingar i chile. fira jul/nyår med dem och så ska jag och min fina kusin backpacka i norra chile i januari.

Jag hoppas verkligen att det vi kan komma överräns om något! Men om det är så att vi inte kan ha häng 6-7 så får ni gärna ha det endå. och jag menar verkligen det. jag får helt enkelt joina nästa gång, eller nåt 🙂

Ja, det är klart att det är roligast om alla kommer. men alltså, don't let me stand in your way. om alla kan men inte jag, då tycker jag att ni kan göra det endå. Fast... det hade ju så klart varit roligt. Jag hade i alla fall hemskt gärna kommit ner till alla helgona

För mig tror jag det passar allhelgona, för vi kommer nog att vara i Umeå då... Jag har frågat mina föräldrar nu, och det verkar som dom tänker låta mig fara! Men dom vill ju gärna kunna ringa till dig Johanna, och så... 😉

doppelgänger said:
Men kan inte Emelie och Sofie typ snika sig till att kunna byta helg eller nåt så att de kan komma då? 😉

Det skulle inte kunna gå eftersom pappa vet att mamma är på sjukhuset och han skulle inte gilla att vi var borta hela helgen och så vidare.... :rolleyes1 Jag VERKLIGEN önskar att jag kunde fara då så alla träffas...

Eowyn said:
Det skulle inte kunna gå eftersom pappa vet att mamma är på sjukhuset och han skulle inte gilla att vi var borta hela helgen och så vidare.... :rolleyes1 Jag VERKLIGEN önskar att jag kunde fara då så alla träffas...

à…åh, vad jobbigt! Jag vill så mycket att vi alla ska kunna ju...

eponinethen said:
à…åh, vad jobbigt! Jag vill så mycket att vi alla ska kunna ju...

Jag med. Det är hemskt hur man har det ibland... Jag vill ju komma såååå gärna!! Vi hoppas att ett mirakel händer eller nått :thumbsup:

Jag hoppas att vi ska kunna träffas nån gång. Det suger verkligen att jag bara kan den där helgen 6-7 nov men jag kan verkligen inte flytta på saker som min flickväns födelsedag och en grej som händer här i luleå i arcus...
Dessutom jobbar min flickvän just den där helgen 6-7 så jag hade endå suttit hemma hela helgen och inte gjort nåt.

Carolina när var det du skulle resa bort och hur länge?

(Orkar inte läsa i tråden plus att det väl inte skadar att nämna mötet så att ingen tror att vi skippat idén.)

Jag ska till Umeå på lovhelgen, alltså v.45. Men vi kanske hade slopat det för att alla inte kunde komma...? Egentligen skulle det kännas bättre kanske om vi hade det efter jul...? Eller...? Dessutom har jag nog tänkt shoppa lite julklappar då vi är nere... 😉

Jag kan ju som sagt bara den där helgen då alla har lov, typ. Men för mig gör det inget om ni kids träffas medan jag är borta eller nåt. Ni behöver alltså inte ta hänsyn till att jag inte kan/är borta.

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom