Storbrackamöte med svenska Buffyfans

Status
Not open for further replies.
Jag kan ju v.45 från måndag till torsdag. Men annars så kan jag inte den helgen...

Carro: Tycker att alla borde träffas på samma gång för att det ska bli skoj 😉

Eowyn said:
Jag kan ju v.45 från måndag till torsdag. Men annars så kan jag inte den helgen...

Carro: Tycker att alla borde träffas på samma gång för att det ska bli skoj 😉
à…h det är så attans! Men jag håller verkligen med, det blir inte alls lika kul om inte du kan komma Carolina. Juh.

Coolt att du är i Umeå då Jessie! Varför är du det..?

Men jag vill inte vara den som gör så att ni inte kan träffas! Det känns bättre att veta att ni ska träffas och ha roligt istället. Jue!

eponinethen said:
à…h det är så attans! Men jag håller verkligen med, det blir inte alls lika kul om inte du kan komma Carolina. Juh.

Coolt att du är i Umeå då Jessie! Varför är du det..?

Ja, vi ska väl shoppa! 😉 Min mormor bor i Holmsund så vi brukar bo hos henne.
Vart i Umeå bor du?

Jessie said:
Ja, vi ska väl shoppa! 😉 Min mormor bor i Holmsund så vi brukar bo hos henne.
Vart i Umeå bor du?
Koolt du! Heh. Hoppas du hittar några roliga affärer här då, det är rätt ont om dem ju.. Brukar du vara här ofta eller?

Jag bor à–st på stan och på Haga.. vet du vart ställen är och så?

eponinethen said:
Koolt du! Heh. Hoppas du hittar några roliga affärer här då, det är rätt ont om dem ju.. Brukar du vara här ofta eller?

Jag bor à–st på stan och på Haga.. vet du vart ställen är och så?

ehm... nja, njo, kanske.... när jag väl är i Umeå kanske jag vet... typ... men mamma lr pappa vet nog bättre vars det är! 😉 Jo, vi är ner ganska ofta... eller, försöker iaf... 😉 nu har vi inte vart där sen i somras... Roliga affärer finns det väl... 😛 Popshop tex, den gillar jag verkligen, älskar såna där 'prylbutiker'! 😉 Och så Press stop förstås! Mest för mangans skull då kanske, men gud det finns ju hur mycket tidningar som helst! 😀 Burmans kan va kul och va in på oxå... 🙂

Popshop är kul, klart. Jag gillar också sådant. Och à…kerbloms! Ok jag vet att det är en skitvanlig affär men jag har ganska nyss insett hur mycket cool film och teveserier de har.. och filmaffischer.. ok det är dyrt, så jag handlar inte där.. men i alla fall..

Nej i så fall sportlovet! Eller..? Påsklovet är ju om jättelänge..

Sportlovet är väl olika för olika län?

Jag tycker det mesta överallt är ganska dyrt... eller så kan det vara för jag är ganska rädd om mina pengar *Anya två här 😉*

Vad gillar ni att köpa när ni handlar? Jag vill nämligen bränna lite pengar men jag vet inte på vad

Folk brukar väl ofta åka bort på Sport- och påsklov.... vi ska väl säkert upp till fjällen på antingen eller, eller båda.....

Ja, à…kerbloms oxå! Fast jag köper typ aldrig något, bara kollar... 😛 men det är kul det oxå.... 🙂

à„r folk fortfarande inne på att mötet skulle hållas i Umeå, eller hur det nu var?

*orkar inte gå genom hela tråden* 😛

Mhm, jag är fortfarande peppad. Bara jag kan få iväg min far så kan vi hänga hemma hos mig, mhm. Grejen är bara den att jag repar nästan varje helg these days.. Men vad säger ni? à„r folk peppade?

Well, jag kan direkt säga att jag inte kommer ta mig till Umeå. Stockholm hade varit en sak, men Umeå känns alldeles för avlägset. Bor man i Malmö så är det en bit dit.

Ja det är det verkligen. Damn. Det är inte så många som hänger här längre.. Om vi hade någonstans i Stockholm att hänga hade det varit en annan sak.. mhm..

Hm Umeå är inte så långt för mig ibland.. inte just nu iaf bara nån timme bort. Men i vanliga fall bor jag ju inte här utan i Västerås och då är det lite längre.. så Stockholm låter ju isåfall bättre.. fast vi behöver ju som sagt någonstans att vara. Sen så är jag också rätt upptagen på helger framöver, men om det passar så är jag himla gärna med på en träff!

Wow en hel diskussion jag missat.

Hade vart riktigt skoj att träffa andra fanatiker och BB medlemmar på riktigt, men det känns som om Sverige är lite stort, men trots det är jag I Sverige så räkna med mig. Har blivit tvungen att inse att jag inte har råd med Buffykonvent i höst så nu har jag lite extra pengar för en resa till Umeå, Malmö eller Sthlm. Ska jag vara ärlig låter ju Sthlm bäst 30 kr och 50 minuter härifrån.

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom