Storbrackamöte med svenska Buffyfans

Status
Not open for further replies.
Ja jo. Hade liksom hoppats att ni löst det i den delen av diskussionen jag missat.

Ingen som bor i en lyx villa på Lidingö eller kanske en liten 23-rummare på Strandvägen? Hade ju kunnat vara aldeles generös och erbjuda mina morföräldrars hus, but then again perhaps not. Tror inte det skulle vara så uppskattat av nån.

Så när allt kommer omkring så får kanske folket gå ditt där det finns rum för dem. Nåting med Muhammed och berget eller nåt sånt.

Jo precis Stockholm skulle ju vara perfekt om vi hade nånstans att vara, men det verkar ju inte riktigt som det så man kanske får tänka om.. ?

Later excellent om jag far ta med min syster eller kusin sa de kan skydda mig, jag ar ju trots allt valdigt vek.

Sol, bad och Buffy. Men bestamde vi nansin vart vi skulle va? Nan som har nan liten sommarstuga nanstans?

Hmm, okej du får väl med Ape... Men jag vill också ha en skyddare i så fall... Fran följer du med eller?? (Du har ju varit lite frånvarande här lately.)

Men det är ju det... var ska vi vara??

Ah, vem ska skydda mig då?! à„h jag är stor och stark jag klarar mig själv. "Jag som är så stor och stark, jag får gå på folkets park. Men du som är så liten och klen, du får gå till frälsnings armén" Som en gammal kompis mor brukade säga..

Ja var ska vi vara, jag har ingen sommarstuga, utan bara en väldigt liten lägenhet som verkligen inte lämpar sig för speciellt många människor. Hittar vi ingenting får vi väl tälta.. 😉

Okej jag betalar hellre hotell åt oss allihop än att bo i tält. Seriöst...
För mig kan vi vara var som helst, eller i vilken stad som helst, typ, bara vi kan hitta ett ställe...

Alright, nu är det ju såhär att jag kan lösa boendefrågan åt er. Jag har en egen lägenhet (du har ju varit här Eps, du vet hur fin och lagomt stor den är 🙂) som alla lungt kan rymmas i...
MEN! Jag kommer förmodligen att jobba arslet av mig hela, hela hela sommaren så... Ja.

Hmmm...mina föräldrar har en sommarstuga jag kanske kunde låna. Men den ligger utanför Ystad - dvs. i södraste skåne.

hehe varfor bor folk langst norrut och langst soderut? har ni nansin hort talas om lagom?! Vi ska ju vara svenskar!

Haha, det är fan sant. Men å andra sidan så är jag ju inte svensk. Moaha.

Men allvarligt, inte en chans att jag sätter en fot i skåne, det är en principsak 😛

Hehe, men ingen bor länst norrut. Det är bara att kolla på kartan, Luleå är inte i närheten så långt norrut som Skåne är långt söderut. Och Umeå är det definitivt inte. Men hur som helst, jag röstar på Fran's lägenhet 😀

Hm... jag kan nog inte komma om det inte är i Umeå.... tyvärr... 🙁 Men det får ju bli det som flest kan va med på kanske..?

Om jag befinner mig i norr så kan jag defenivt komma om det är i umeå.. annars vet jag inte. Men är jag i södern så jobbar jag nog desutom så då blir det svårt var det än är. Ah, jag vet inte alls hur jag kommer jobba och så i sommar, vilket är lite frustrerande.

à…h det är tråkigt om nån som vill komma inte kan, det vore häftigt om det kunde inträffa ett sammanträffande där det visade sig att vi befann oss på samma tid och plats någon gång 😀

Seriöst, det är sommar, jag är hemma och kommer ha en egen lägenhet i alla fall delar av sommaren, Fran är i Luleå, Time Bomb är i à–vik och åtminstone några andra har kanske möjlighet att ta sig till Umeå?
Seriöst, är någon mer än jag peppad på att ses, så många som möjligt hemma hos mig en helg? Eller..?

Jag är lugnt jättepeppad!! Fast jag är bara i à–vik denna vecka och veckan därpå så för min del måste det ske under den tiden, sen kommer jag vara upptagen med jobb och sånt strul.. Men lugnt, det vore jättekul att ses!

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom