Storbrackamöte med svenska Buffyfans

Status
Not open for further replies.
Låter bra för mig 🙂 Vad ska vi hitta på? Se ett avsnitt kanske? à„ta någonting? Frågerunda? Jag tänker högt här i alla fall... 🙂

Det låter jättebra! Yay!

*Psst* Emelie - Dra hit din syster och Jessica om du har kontakt med henne fortfarande 😉

Okej, jag får försöka ha en egen lägenhet då då, heh.. Vilken helg ska vi ta? Helgen 26-27-28 augusti?

(à„r det säker att du inte kan komma Time Bomb..? Och Ape då fast hon är ju bortrest just nu och lär inte kolla i tråden nu..)

Mm rätt säker är jag, fast inte helt, man vet aldrig, om jag råkar vara ledig då och ha pengar över så vet man aldrig jag kanske dyker upp, det vore ju faktiskt jättekul. Jag har ju börjat skolan då och så, men det är ju som sagt på helgen.. och sen blir det ju jättesvårt att träffa dig Epo när du farit iväg utomlands och allt..

lol. Sofie försöker jag ta hit för allt jag kan men hon är lite upptagen - ska dra henne i öronen och se till att hon kommer hit. Jessica är det lite mer si sådär med men jag ska se vad jag kan göra 🙂

Den helgen låter bra, fast då måste det nog typ vara lördag-söndag eftersom jag börjar skolan på måndagen 🙁

Ja klart, jag tänker mig att folk få komma på fredag om de vill osv.. Fast det lär ju inte bli såå många 🙁 Problemet är ju still att jag måste köra ut mina föräldrar men, heh, det ska nog gå hoppas jag 😉

lol. Det gör väl inget om vi inte är många? Hur många blir vi förresten? Jag, syrran, du.... Who else? 🙂 Iaf 3 st och det är inte lite det - om man tänker på det 🙂

Fran 😉 (Jag tvingar hit henne no matter what..)
Eudial?
Time Bomb om hon tar sig hit, heh (jag kan betala lite av din biljett om du vill, heh)..
Gah jag vill ha alla juh.. Ape, please!

Heh åh, jättesnällt, men jag tror mest att det handlar om tid just nu, är precis helgen efter att jag börjat skolan och kommer nog ha en del med flytt att göra.. fast som sagt så vet man aldrig.. åh jag blir verkligen jättesugen, jag ska se vad jag kan göra..

Och kan ju bara tillägga att alla som råkar passera Stockholm efter den 20e augusti är hjärtligt välkomna till min lilla (med betoning på lilla) lya för spontant Buffy tittande 😀

lol. Jag pratade med mamma lite idag mer ingående om den här träffen och alla som var med på förra rundan som vi planerade vet att min mamma (lugnt sagt) är hemskt överbeskyddande. Hon skulle kunde skicka oss med granater och beväpnade upp till tänderna men hon skulle inte känna sig säker eftersom vi far till okända människor som hon inte känner och så.

Hon sa att vi måste alla träffas på en officiell plats *suck*, ha eskort av livvakter (aka. släktningar) och skjus fram och tillbaka. Man skulle tro att vi plannerade ett Nato möte. *irriterad*

Som sagt - det var tal om något telefon nummer eller så förra gången? *hatar mamma* Och jag får nog varna alla att jag (och min syrra) ser ut som tolvåringar känns det som eftersom vi är runt 150 cm över havsytan. Vi är inte de längsta om vi så säger.

Iaf.... Vad ska jag säga för att övertyga min överbeskyddande mamma? 😛

Okej vi hoppas fortfarande på dig då Time Bomb =)

Coolt eudial.

Hehe, Eowyn, naturligtvis får din mamma prata telefon med både mig och mina föräldrar om hon vill (och säkert resten av Sämskinn-gänget om hon vill 😉 ). Vi kan ju ses typ eh mitt på torget i Umeå eller nåt?

Och det sista är ju problemet ifall jag kan få bort mina föräldrar, gah.. Kan kanske gå hos pappa dock.. men annars.. uh, Fran? Luleå? Hehhh...

Time Bomb said:
Och kan ju bara tillägga att alla som råkar passera Stockholm efter den 20e augusti är hjärtligt välkomna till min lilla (med betoning på lilla) lya för spontant Buffy tittande 😀
Ohhh, du jag har en supertjänst att fråga dig om? Jag kommer åka via sthlm när jag ska till London, eller snarare, jag ska ta ett flyg från Skavsta typ klockan sex på morgonen, heh, och tåg dit ellre så innan dess... Anyways, jag skulle göra allt för att slippa Arlandas iskalla stengolv, även om det bara är för några timmar (lovar att inte väcka dig när jag stiger upp vid uh.. 2?).. ?

Okay people! Sofie is back och skräcken är här! Jag har försökt få hit Jess... Hoppades att det fungerade 😉

Ja, det fungerade, I'm here now! Jag är helt klart på om vi ska träffas i Umeå! Det är bara och ta bussen från Lycksele, så är man där på ett grisblink! Ungefär... ;P Men jag måste förstås höra med mina föräldrar först.. fast vänta nu lite... jag är ju 18 nu... så det borde dom inte kunna hindra mig från, moahaha! ;D

Lykkos!!

Oj hjälp... Hur gamla är alla här? (jag och Em kommer typ vara yngst = lite pinsamt 😉)

Förresten, är det nån som ska på Nolia i helgen? Skulle va rätt fränt om man sprang på varandra där.. 🙂

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom