Storbrackamöte med svenska Buffyfans

Status
Not open for further replies.
Mamma har nog tänkt att fara och jag följer då med... Hon vet inte om hon ska men jag tror det blir så....
Visst skulle det vara coolt endå om vi sprang in i varandra då LOL 😛 Om mamma nu far

Det bästa skyddet mot överbeskyddande mammor brukar vara att låta dom få så mycket information som möjligt, och som Epo sa att prata i telefon med några som kommer låter som att det skulle kunna lugna henne något, kanske 🙂

Epo: Självklart får du komma till mig då! Vilket datum rör det sig om?

Som Sofie påpekade så kommer jag och hon vara de yngsta där -- med typ tre år eller så, så att ni får ta hand om oss? lol

Ska vi äta någonting? *håller tummarna att iaf vi ska äta att det är gratis för jag har 115 kr att röra mig med fram till jul*

Okay... Så jag ska prata med mamma lite mer och se om hon vill ha telefonnummer... Som sagt så är hon hemskt överbeskyddande.

Jessica, så underbart att du skriver här! *glad* Hundra år sen känns det som. Jag minns inte din MSN screen name så ge mig gärna ett meddelende när du är online sen där 🙂

Hoppas alla ska komma. 🙂

Jag vet inte om jag ska på Nolia. Sofie ska ju såklart men jag vet inte eftersom det kommer sluta med att jag köper någonting och... ni vet. 😛 115 kr räcker inte långt 😛

Alltså, är det bara för mig bb är skitsegt?

Har vi förresten ett datum nu eller? (orkar inte bläddra tillbaka, sidan är så sjukt seg)

Big problems everyone: Alla mina föräldrar kommer vara hemma typ alltid, uh, vilket betyder att vi inte kan vara hos mig dammit! Dammit... 🙁

Emelie & Sofie: Gah, det är lite freaky att jag inte vet var ni bor eftersom ni verkar bo så nära, hehh...
Men ja ni kommer ju lugnt vara yngst... Jag är 19 btw..

Jag kommer inte vara på Nolia i helgen men jag kommer jobba där i veckan.. Typ tisdag-fredag, hehh..

Time Bomb: Det skulle vara kvällen den nittonde september, så det är ett tag tills dess 🙂

BB är inte segare än vanligt för mig, inte segt alls.

Epo: Var det det jobbet du nämnde förut? Som var typ en vecka bara.. Yea, grattis iaf 🙂 Oh ja det är ju ett tag kvar tills du ska åka ja, men det går bara bra, då får vi mera tid att planera vilka Buffy avsnitt vi ska kolla på 😛

Ursh vad jag vill döda mitt internet (det lägger av så fort Em sätter sig vid sitt internet av någon anledning) 😛

Johanna: går det inte att de är där under tiden då? LOL. Jag kommer bra överräns med föräldrar så för mig gör det inget 😛

Jag vet som sagt inte om vi far (mamma kommer få ett ryck och bara fara en dag, lovar 😛 hon börjar göra det på den senaste tiden = inte skoj)

Ja... ett fast datum skulle vara bra 😛

Juste... Det där med att äta... Kan vi typ inte ha knytkalas och så? Det skulle ju vara helt coolt 😛

Fast datum? 27de kanske? Det är en lördag.... Eller ska vi ta en fredag? Fast eftersom det är skola då vet jag inte när jag slutar...

Johanna: muhaha... Lite freaky är det ju men men... Vi lovar att vi inte kommer bli stalkers 😉

Internet var visst så där kasst för några andra nere på gatan, Sofie, så det var inte jag 😉 muhaha. Fast det kan man ju tro - som internet betedde sig mot stackars mig.

Knytkalas låter häftigt 😛

Hehe, okej jag ska kolla med mamma, grejen är att vi har en liten lägenhet, meen om ni tycker det är okej att trängas minst 6 pers i mitt rum såå 😀

Time Bomb: Lugnt 🙂 Och jag kommer ju ha med mina boxar såå vi kan ju se på vilken säsong vi vill, yay! Heh.

Ja alltså helgen 26-27 augusti låter väl okej..? Eller..?

Klart, knytkalas är trevligt, aw 🙂

LOL. Nja.. Man säger ju Finns det hjärterum så finns det skärterum (okay jag har ingen aning om hur man stavar det men vem idag använder ordet skjärt? 😛)

Ohh! Vad bra att min lilla idè blev bra 😉 *tycker knytkalas låter sååå gulligt och det är praktiskt* Dessutom om någon glömmer det den ska ta med sig då kan vi alltid ta med tomater och kasta på den LOL *jag och min hemska hjärna*

Em: Detaljer va? 😉

Datumen låter bra 😉 Nära skolstarten och så man inte har mycket prov osv att göra 😛

Ja, perfekt att man inte har börjat ha några prov än då. Och knappast mycket läxor heller. 😉 26-27de låter bra. 🙂

Varför inte..?

Och som sagt, det är inte så troligt att det går eftersom att det är jäkligt snart osv... Och mina föräldrar är hemma.

Okej, jag har en annan idé dock.. Time Bomb, när jag komemr till dig dåå 😉 Kan inte jag komma lite tidigare kanske under helgen eller så, och så kan vi dra dit Ape en dag eller två och ha iaf 3xSämskinn-träff? 😀

Ah I see mon nomn, men hänger inte med i vad som pratas om.

Helgen 26-27? Varför händer allt då, min far och kusin fyller år då. Och få en kortsammanfattning av disukusionen som vart sen jag försvann, tack.

Epo: Jo men självklart! 😀 Det skulle ju vara jättekul. Som sagt det är ju inte en stor lägenhet jag kommer att ha, det är ju bara ett studentrum, men om ni känner för att klämma ihop er så är det helt okej med mig!

Ape: Innan Epo åker till England skulle hon svänga förbi mig i sthlm dit jag flyttar snart.. och då vore det ju kul om du också kunde komma förbi, så det blir en 3xSämskinn-träff 😉

Awesome oh wow,... jo det skulle ju va lite koj. En biljett till Sthlm kostar mindre än en retur biljett ner på stan här. Dessutom ska jag åka och hälsa på mina morföräldrar ett tag innan jag åker tebax till UK, så det skulle ju va ganska häftigt.

Om vi får tråkigt kan vi ju allti ta en sväng förbi SF-bokhandeln eller à„lvglans och bara dregla på allt Buffy.

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom