Haha, jag lär ju bli mest retad då antar jag, men det skulle ju seriöst vara coolt 😉 Hehe, i så fall skulle jag träffa 4 Sämskinn på en helg, ohh 🙂
(à„ven om jag träffat på Fran och Lisa förut då men.)
Kan ju ta med mig Einar, 3 1/2 så kan vi reta honom istället (fast då blir han lessen på sin far). Han är ingen Buffy fan dock, brås nog mer på sin mor.
Nåja, vore kul att säga ett kort hej och lycka till i England etc. Vi får se.
Heya är det här vår tatuering ligger. Istället för ett suspekt ss så tatuerar vi allihop in en bild på Einar....llr det ligger ett visst creepy moment i det.
Javisst, alltså den 19:e går jag i skolan rätt mycket, och slutar nån gång mellan typ 5-8 men det är väl ändå den dagen som passar bäst så, yea, vi kör! 😀
Japp, den 19:e men var och när? Jag slutar skolan någon gång mellan 4 och 8, alltid svårt att veta i förväg, men ni kan ju träffas före eller så eftersom jag inte riktigt vet..
Jo fast jag har ju faktiskt bara bott här i inte ens tre veckor.. och har faktiskt bara fikat en gång och det var ingen direkt mysfaktor då.. men visst det finns ju en hel massa ställen att välja på, bara att jag vet inget speciellt typ.. heh.
Wow, kameler i rymden? Det var nåt nytt för mig.
Jag är sämst på Stockholm så ni får inte föreslå att vi (uh jag) ska ta oss dit själva bara.. Jag går helt helt helt ärligt vilse inne på offentliga toaletter så... Sthlm ensam är ingen lysande idé..
Nej okej, ja tom jag går vilse här så, heh, men man kan ju alltid träffas på ett mycket enkelt ställe typ en tunnelbanestation så kan man gå tillsammans därifrån sen, för att alla ska komma fram..
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.