Svenska Buffyfans #3

Status
Not open for further replies.
Here here!
Jag tycker om brevet. Jag ska sicka det till Faith, hon har endå hand om mitt hus Merrick. Vi får hoppas på det bästa 🙂

Det låter bra tycker jag. Kanske vi skra skriva massa ett tag så de förstår att vi verkligen behöver ett eget forum..? (Det är ju inte som att de kan säga att något är OT eller meningslösa kommentaren osv (alltså jag menar inte att vi ska spamma bort hela trådar eller så, bara sata på att vara aktiva kanske..?))

Gillar ni det där med "husen"..? Har ni bra sådana osv..? Jag har nämligen inte riktigt fattat grejen..

Ja okej ska jag skicka till någon eller..? Alltså jag vet inte vilka som har makt osv men, vi har ett antal någonting i mitt hus.. Eller många medarbetare typ..

Cordelia, är inte hon admin eller nån slags överkucku här?

Jag vet inte så mycket om det här med husen faktiskt. Jag tror att de håller på och kirrar det där. Jag är väldigt nöjd med att ha hamnat i Merrick i alla fall. Jag ville bli sorterad dit. Har ni blivit sorterade?

Ja, jo det är inte så mycket folk i mitt hus, men de är trevliga och det är ju lättare att lära känns folk när det inte är lika mycket threads och saker å folk å allt sånt.

Edit, jo men jag skulle kunna skicka till Cordelia hon e i mitt hus. Själv är jag Vahlneshs..blahblah eller nåt, folk e trvliga där.

Jag är i Raiden, men är ärligt talat inte så glad över det.. Känns lite Slytherin, alla är typ bra på saker osv. Heh. à„h jag vet inte, känner mig lite mobbad..

Jag förstår dig lite dock, man blir newbien igen och jag uppskattar inte att vara newbie. Jag tycker om att ha lite cred att folk känner igen mig lite iafl.

Slytherin är koolt så länge man inte behöver vara där.
Jag förstår precis det där med att vara newbie igen... Men så länge de är sjyssta och sådär...
eponinethen, du kanske kan skicka det till Jacklyn? Hon är väl admin för ditt hus?

Ok, dessa är i mitt hus:

Jacklyn [Head Of Special Projects]
Old Master 2.0 [W&H Employee]
killerdwarf [W&H Employee]
Xander Harris [Junior Partner]
AshSan [Style Manager]

Vilka av de har makt och är värda att PMa? Har ni någon aning..?

You can contribute with much needed sarcasm, eller det är typ vad jag kan. Jag har bestämmt mig för att bara hänga runt och va snäll och verka cool, hittils funkar det inte riktigt, men för eller senare kanske det gör det och då behöver man inte va bra på nåt speciellt.

Satsa på Jacklyn, eller ska man kanske starta en thread på Angel Investigations?

Hm.. Jacklyn kanske? W&H Employee's kanske har lite makt. Vet inte riktigt...

Jag tycker att hänga runt och vara snäll och verka koolt är en bra idé. Det är typ det som jag försöker göra.

Ja det verkar som om det kommer komma en massa utmaningar å så, men personligen tror jag mer på samhörigheten än vinnandet. Man lär känna lite mer folk bättre hela tiden lixom, här lär man känna svenskarna där några andra och i olika threads ytterligare några tills man har skapat sig en bild av de flesta poå den här sajten.

Jag vet faktiskt inte vad de syftar på.. Vara bäst på fan fic och göra banners osv.. Bara för att vara bäst..?

Alltså ok jag skickar ett PM till Jacklyn fast det känns verkligen inte som att det är rätt person egentligen.. hm.

JollyApe said:
Ja det verkar som om det kommer komma en massa utmaningar å så, men personligen tror jag mer på samhörigheten än vinnandet. Man lär känna lite mer folk bättre hela tiden lixom, här lär man känna svenskarna där några andra och i olika threads ytterligare några tills man har skapat sig en bild av de flesta poå den här sajten.

Det var så jag också tänkte.. Jag har hoppet kvar lite om att det kommer bli så men.. jaja, får väl se.

Ja, det är sant.
Det här har som blivit mitt enda häng nuförtiden. Känns som att alla andra communites är tråkiga jämfört med här. Mäst för att här kan man analysera sönder Buffy samtidigt som man snackar om vardagliga grejer. Och man lär som sagt känna folk och sådär. Jag tycker om.

Om inte Jacklyn är rätt person, kanske hon kan snacka med den som är rätt person?

Ok jag har skickat till henne.

Heh, jag hänger verkligen bara här, hela tiden.. Jag är väl på apberget och imdb någon gång men det är här jag spenderar min tid verkligen..

Nu ska jag på spännande film, hejdå.

Det är skön stämmning här och man kan prat en massa om Buffy utan att folk tittar på en som om man vore väldigt konstigt. Det vardagliga är bra det med, det finns utrymme för lite allt möjligt. Jag förstår inte att man en gång i tiden uppskattade chattar, message boards är så myckt bättre. Väldigt off topic, ska man kanske prat lite Buffy igen eller nåt.

Usch jag borde gå jag med, men...

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom