Svenska Buffyfans #4

Ny tråd.

doppelgänger said:
Spike med själ är en väldigt... disturbing tanke. à„r det ens möjligt?

Hm..
Jag såg just After Life och jag vill ha Spike från det avsnittet.

Jessie said:
Vem är det då? Nån som kommer sen...?

Cassie är med i ett (eller två, beroende på hur man ser det) avsnitt i säsong 7. Hon spelas av Azura Skye.. (som jag gillar)

Jag kom nyss på att jag gärna skulle gå på dejt med den där vampyren som bråkar med Buffy i första avsnittet i s4, the freshman. Hon som är ledaren eller whatever.
Hon verkar något fräsig.

Jag skulle aldrig gå på dejt med Spike. Vet inte varför egentligen, men jag tycker verkligen inte om den karl.

doppelgänger said:
Jag kom nyss på att jag gärna skulle gå på dejt med den där vampyren som bråkar med Buffy i första avsnittet i s4, the freshman. Hon som är ledaren eller whatever.
Hon verkar något fräsig.

haha... Sunday... Hon minns jag 😉 Jag ville strypa henne.... Irreterande tyckte jag... Förstörde Buffy's pris 😛

Jag skulle tänka mig gå ut på date med Xander, Angel(us) 😛, Oz, Giles 🙂p) och säsong 2 Spike 🙂

doppelgänger said:
Hon verkar något fräsig.

Jag skulle aldrig gå på dejt med Spike. Vet inte varför egentligen, men jag tycker verkligen inte om den karl.

Justja, jag gillade henne i någon sekund sedan tyckte jag hon var rätt töntig.. hm..

Alltså jag har varit så kär i James som en kombination av Spike och Simon (i Chance).. Han är ju het (när han inte har för blekt hår)..

Ja just det! Jag kom på en grej! Jag har uppdaterat min hemsida med en ny layout! (min personliga hemsida - inte B/A sidan 😉) Säg gärna vad ni tycker! Kolla här

Jag vill se Chance!!! Men jag är pank *gråter*

Syrran, som jag sa: Jag à„LSKAR layouten! Tara/Willow power!! 😀 Såå otroligt bra 😉 enkla layouter är de bästa 🙂

Angel är HET, typ i s1-2. Spike är bara... blä.

Okej. Sandy var ganska... det var inte snällt av henne att göra sönder Buffys pris. Men jag brukar bli självdestruktiv och utsätta mig för folk som verkligen inte är bra för mig...

Oh, snygg sida! W/T... så fina och söta... jag blir tårögd. (skojar inte.)

Eowyn said:
Ja just det! Jag kom på en grej! Jag har uppdaterat min hemsida med en ny layout! (min personliga hemsida - inte B/A sidan 😉) Säg gärna vad ni tycker! Kolla här

Jag vill se Chance!!! Men jag är pank *gråter*

Klart snyggt!

Mm, om du kommer till Umeå på träffen kanske du får se Chance hos mig..? 🙂

eudial said:
doppelgänger: Han blir ju typ tjock sen. Han borde börja dricka light-blod eller nåt.

light-blod? vilka människor skulle ha det då? : grin :

Mm, om du kommer till Umeå på träffen kanske du får se Chance hos mig..?

Skulle vara underbart! När är Chance gjord? Jag tänkte bara... 😛 à„r den gjord före eller efter eller under Amber var med i Buffy?

Tack allesammans för att ni sa så fina grejer om min layout! 😀 Jag hittade förresten lite fräcka Willow/Tara music vids idag 😀 *let's love them* 😉

Jag vill också se chance! (ooh)

Ja, Angel blev fet! Ush och så ful. Det är därför jag alltid är noga med att poängtera att han är snygg endast i s1-2. I s3 är han acceptabelt snygg men bara nästan.

Asså det känns lite skoj här för jag sitter och hör hur Emelie skrattar 😛 (hon har rummet under mig 😛) Det är svinskoj för man fattar vad hon läser 😛

Phoebe said:
Asså det känns lite skoj här för jag sitter och hör hur Emelie skrattar 😛 (hon har rummet under mig 😛) Det är svinskoj för man fattar vad hon läser 😛

hahaha... 😛 :judge: visst, men det är ju samma sak med dig 😛 Fast jag är lite segare på att svara eftersom jag håller på att läsa en (till) B/A fan fic 😛

Japp 😉 Man hör typ bara: HAHAHA!! Nee nu skoja jag 😉 inte hela tiden men ofta 😛

Fast det är mer irriterande efter ett tag 😉

eudial said:
à–h.
Eh.
à–h.
Uhm.
Aha! Diabetiker. Mindre socker i blodet. =)

ha! ja, det vore väl nåt det... nya vampyr-bantningskuren, drick light-blod...! 😛

Vad sjukt att vi är här alla på en gång, kanske.. Kanske inte men i alla fall. Jag blir lite stressad för jag försöker även gå in på massa andra forum samtidigt som jag ska hålla koll på 3 trådar här 🙂

Back
Top Bottom