Svenska Buffyfans #4

eponinethen said:
Vad sjukt att vi är här alla på en gång, kanske.. Kanske inte men i alla fall. Jag blir lite stressad för jag försöker även gå in på massa andra forum samtidigt som jag ska hålla koll på 3 trådar här 🙂

*skratt* Jag vet vad du menar... Jag höll på att posta ett svar till en thread i en annan och så... Ganska irreterande men jätteroligt.. Vi får bara se upp att vi inte spammar och så.... Man blir ganska stressad av det här 😛

Nu måste jag gå och hämta kakor 😛

Jag är expert på att göra 1000 saker samtidigt. Så jag tycker att ni är sega 😉
Det är koolt att vi är alla här och snackar och så. Det är bra inför framtida träffar att vi endå har bekantat oss såhär pass mycket.

Jag råkade skrämma livet ur mitt lilla marsvin Bertil nyss när jag börjde skratta åt nåt som skrivits här. Stackarn...

Eowyn said:
Nu måste jag gå och hämta kakor 😛

åh, nu blev jag hungrig... har kakor uppe på rummet, får vräka i mig sen då jag går upp...! 😉 jag är nog oxå ett kakmonster... 😛 eller kanske ett bullmonster? äter jämt bullar då jag kollar på tv...

doppelgänger said:
Jag råkade skrämma livet ur mitt lilla marsvin Bertil nyss när jag börjde skratta åt nåt som skrivits här. Stackarn...

Jag försöker skratta tyst, eftersom jag sitter i ett datarum med 4pers till. Om jag satt och vrålflabbade hela tiden skulle dom väl tro jag hade nå fel... 😛

eponinethen said:
Vad sjukt att vi är här alla på en gång, kanske.. Kanske inte men i alla fall. Jag blir lite stressad för jag försöker även gå in på massa andra forum samtidigt som jag ska hålla koll på 3 trådar här 🙂

Tycker vi borde starta en IRC-kanal för småpratet. à„r något otympligt att diskutera så mycket som vi gör på ett forum.

eudial said:
Tycker vi borde starta en IRC-kanal för småpratet. à„r något otympligt att diskutera så mycket som vi gör på ett forum.

Eller att vi loggar allesammans in på MSN och har en diskution där... Eller så laddar alla ner AIM 😉

neonlight said:
du, jag är hos jonnie nu
men jag ska hem, och eh jag går in där

Ok gör så..
Bahja du måste ju välja en avatar även, heh, är jag sjukt engagerad i att du gått med här..?

doppelgänger said:
Jag har msn, så det tycker jag låter bra. eller irc

Joo sant.. fast jag röstar nej för jag tycker det är så kul att man kan lätt gå tillbaka och se vad som skrivits om man går ifrån ett tag.. För jag hinner aldrig med allt på tex msn.. Hm.

Du har en poäng där Johanna (har du några roliga smeknamn förrästen? Eller får vi hitta på ett? 😀). Hur som helst. Jag är easy going och går med på det mästa (får inte feltolkas dock)

doppelgänger said:
Du har en poäng där Johanna (har du några roliga smeknamn förrästen? Eller får vi hitta på ett? 😀). Hur som helst. Jag är easy going och går med på det mästa (får inte feltolkas dock)

Neej jag har inga smeknamn.. Eller några försöker få igång att kalla mig Micke men det har inte lyckats (det har med mitt efternamn att göra).. och snälla kalla mig inte Micke eller Jojo.. Annars får ni hitta på något om ni vill.. heh.

Jag kommer förresten säga/skriva Carolina och inte Carro, har aldrig gillat det smeknamnet men tycker att Carolina är ett jättefint namn. Om det är ok?

eponinethen said:
Ok gör så..
Bahja du måste ju välja en avatar även, heh, är jag sjukt engagerad i att du gått med här..?

Joo sant.. fast jag röstar nej för jag tycker det är så kul att man kan lätt gå tillbaka och se vad som skrivits om man går ifrån ett tag.. För jag hinner aldrig med allt på tex msn.. Hm.

Men man kan väl liksom skitsnacka på IRC, och hålla allting viktigt och officielt här?

eponinethen said:
Neej jag har inga smeknamn.. Eller några försöker få igång att kalla mig Micke men det har inte lyckats (det har med mitt efternamn att göra).. och snälla kalla mig inte Micke eller Jojo.. Annars får ni hitta på något om ni vill.. heh.

Jag kommer förresten säga/skriva Carolina och inte Carro, har aldrig gillat det smeknamnet men tycker att Carolina är ett jättefint namn. Om det är ok?

Haha! Nu måste jag ju kalla dig för micke bara för att du inte vill det. Det är nämligen så fiffig min humor är... Vi kan kalla Emelie cookie. Hehe.

Jag blev faktiskt glatt överraskad när du kallade mig Carolina första gången. Alla kallar mig Carro och det känns bra att det finns nån där ute som inte gör det 🙂

eudial said:
Men man kan väl liksom skitsnacka på IRC, och hålla allting viktigt och officielt här?

Joo det är sannt men då måste verkligen alla vara online samtidigt hela tiden ju.. Eller jag tänkte logga ut snart så det är väl mest därför jag inte vill missa saker osv. Plus att jag inte vet vad IRC är 🙁

doppelgänger said:
Haha! Nu måste jag ju kalla dig för micke bara för att du inte vill det. Det är nämligen så fiffig min humor är... Vi kan kalla Emelie cookie. Hehe.

Jag blev faktiskt glatt överraskad när du kallade mig Carolina första gången. Alla kallar mig Carro och det känns bra att det finns nån där ute som inte gör det 🙂

Neeeeeee..... heh. Hm..
Cookie, håh..

Okej, bra, då får jag fortsätta kalla dig det då!

eudial said:
Jag har aim! s/n: eudiali586rv3

Trodde ingen annan använde det 😵;

Jag hade det för typ 4 dar sen men sen avinstallerade jag för att ja... jag trodde jag hade ladda ner en betal version 😛 Men jag ska nu ladda ner det - igen 😛 Och lägga till dig på buddie listen 🙂

Mina kompisar kallar mig aldrig för nåt smeknamn... fast på förra skolan kalla dom mig Jekka ibland... Jessie använder jag typ bara på Internet... men ni får väl gärna hitta på nåt kul nick åt mig... men inget hemskt... 😛

Jag måste hålla med Johanna här. Jag måste logg ur nu och om ni kids fortsätter diskutera kan jag hänga med endå.
Mitt förslag är att vi istället strukturerar upp det så att vi gör en OT/à–vrigt tråd och en där vi bara pratar Buffy. I lära-känna tråden lär vi känna varandra osv. Så blir det inte så klumigt och grötigt.

Ja, du får gärna kalla fortsätta kalla mig Carolina.

Hm. Jessie, jag ska tänka på ett passande smeknamn. Men jag tycker att Jessie är fint!

Jo vi kan ju ha en 'struntsnacks-tråd' för babbel om vad som helst... 😉

Back
Top Bottom