Svenska Buffyfans #4

Ska vi inte skaffa någonslags smeknamn till alla som typ hör ihop..? Kanske för töntigt/uppenbart med Buffy-relaterade smeknamn..? Men det vore en kul grej, heh, eller är jag sjuk..?

(Ska kolla på Buffy med min pappa nu 🙂 )

Jag går upp för att jobba klockan 05.00. Jag somnade för 4½ timmar sen. Hehe. Fast jag har förmågan att klara mig på det här trots att jag borde vara helt död efter ett tag.

För två månader sedan tänkte jag att jag kan ju gå med i Buffy fan club och få fyra nummer av deras magazine.. De sa att det skulle dröja högst en månad tills jag fick mitt membership kit och första tidningen. Efter en och en halv månad hade jag inte fått något så jag mailade till dem för att fråga och de svarade inte.. Så jag trådde att det där var 350 spänn jag aldrig får se igen men igår när jag kom hem från skolan hade det kommit, efter drygt två månader.. Lite vattenskadat men i alla fall.. à…h. (Ville bara tala om för, jag blev typ lycklig igår, hehe..)

Du hade alltså världens bästa dag igår eller vad? 🙂

Jag kan berätta att jag fick min uppsättning på 90 samlarbilder för nån dag sen. Köpte serien "Women of Sunnydale." Jag är helt nöjd i alla fall. 😉

Jag har ingenting Buffyverse saker i mitt rum *snyft* Jag har inte råd... Tänker dock göra min egen stake så jag har någonting iaf 😛 *obsessed much?*

En kompis till mig är hel galen i Buffy och hon och jag ska göra en fan fic tillsammans men vi kommer inte på nån bra storyline (B/A fanfic) som ska utspela sig i säsong 3 av Buffy... Idéer?

doppelgänger said:
Jag kan berätta att jag fick min uppsättning på 90 samlarbilder för nån dag sen. Köpte serien "Women of Sunnydale." Jag är helt nöjd i alla fall. 😉

à…h, jag såg den på internet, det såg så fint ut. Vad kostade det? à„r det sådant som är signerat eller..? Eller som kan vara det typ?

Folk frågar hela tiden om ideer till fan fic och jag tycker allt låter så intressant men jag kan inte hitta på något själv.. I så fall skulle jag nog skriva massa fan fic själv..

Ok, kan vi inte ta en liten runda där alla talar om alla Buffy-relaterade grejer de äger?

Okey... Jag har.... ingenting, utom collectors edition 2 på säsong 7... 🙂 Det är det jag äger... Nästan patetiskt.. Jag är Buffy tokig men jag har inte lagt ut mycket pengar på det 😛

Eowyn said:
collectors edition 2 på säsong 7... 🙂

Hm.. vad är det? (Förlåt jag har inte kommit in i den här köpa Buffy-grejen ännu.. har ingen koll på sådana saker..)

Jag har:
Alla buffy dvd-boxarna
Once More, With Feliing-skivan
Ett Buffy kortspel, typ.. Top trumps..
Tara&Willow serietidningen som Amber och Christopher Golden gjort
Saker jag fick genom Buffy fanclub igår:
En Buffy-magnet
En Buffy magazine (ska få tre till)
En Chaos Bleed serietidning
(Ett typ collectors foto på Amber
Ett typ collectors foto på Angel-gänget)
(Plus att jag kommer få Tara "Triangle" action figure..)

Hm, jag har inte så mycket serisöa grejer heller alltså men..

eudial said:
Har mina DVDer inlåsta i ett bankfack så dom inte ska gå sönder eller huset ska brinna ner eller nåt.

Det har jag inte ens tänkt på..! à…ååh.. Jag har bara tänkt på hur lätt det är att en skiva skulle gå sönder.. Man borde kanske köpa dubbla upplagor av varje box..? Heh..
En kompis till mig råkade he lite smör på en av mina boxar, och skrattade när jag lade den långt bort från henne sedan, gud människor..

Collector Edition är med en massa interjuver och commentaries och bajs... I sverige är varje säsong (utom 1an) uppdelad i två. Så jag har Potential - Chosen på DVD 🙂

eponinethen said:
Så på dem är det mer extramaterial än på de vanliga dvdarna?

Typ. Det beror på VILKA dvder du köper. Engelska collectors edition har alla avsnitt i ett med samma xtra matrial tillsammans med interjuver men annars är det väl samma.... typ

Back
Top Bottom