Svenska Buffyfans #4

Oh, kan inte jag få Haunted av dig också..?
Just nu är jag inne på att köpa lite Buffyböcker så serierna kanske får vänta.. hm får se.

Fray kostar typ $14 på amazon.com så.. hm.

Jag förstår faktiskt inte varför jag inte beundrar Ambers utseende otroligt.. hm.

Sure. Du kan få haunted. Dock imorgon för jag måste tyvärr gå och lägga mig nu.

Mja... Man Mà…STE väl inte tycka att Amber är skitsnygg. Blä, jag snackade med en kille som sa att hon var ful bara för att hon inte är lika pinnsmal som Buffy och då blev jag faktiskt upprörd.

Hej hej. Tråd som inte använts pålänge. Men det här hör hit för det är Buffy-saker. Ikväll är Sarah hos Letterman, kan vara kul att se.. tänkte jag.

eponinethen said:
22:50 tror jag.

(Snygg av btw)

Tack så mycket 🙂 Gillar den också men just den bilden hatar jag... Ser bara så fel ut... Om de bara hade mer Willow avatars här 🙂

Men det är ju en juste bild tycker jag faktiskt. hon är ju jättesöt på den. och så har hon jätterött hår och det är snyggt.

Förresten så tycker jag att det är vissa som inte postat några bilder alls i fototråden, hrm. Jag menar inte att ni måste posta foton på er själva men kanske.. på ert hus eller något? Det vore kul att se nåt.. tycker i alla fall jag.

eponinethen said:
Jag har just sagt till Polexia att hon och de andra norrmännen är välkomna att skriva med oss i Sämskinn Solfjäder. För det är de väl?

Ja... Jag tror de kan det... 😛 Men det är bara vad jag tror... Jag menar, jag postar ju lite i franska boarden på det här forumet också 😛

Blåser liv i denna tråden igen med en fråga: à„r det bara jag som brukar sitta och hitta på nya stjärnbilder som Willow och Tara i Listening to fear.

Satt i två timmar och pysslade med det senast i gårkväll =)

--edit--
😵; Nu blev jag toksugen på omelett. Får göra det till lunch imorron

Jag brukar göra det. Försökte dessutom hitta älgen som får en sponch bath, men förgäves. Fast det är bättre lycka med moln för mig. Där brukar jag hitta alla möjliga slags demoner. En gång hittade jag Buffy också, med en stake i handen.

Well well well. Vad har tagit åt våra Svenska (/Norska) Buffy fans? Hallå Sämskinn Solfjäder ingen har skrivit hät på tre dagar och innan det var det också ganska dåligt med aktiviteten. Var har ni alla tagit vägen? Den här posten är ialla fall till för att dra tillbaka er alla hit! Kom igen och posta igen, minns ni inte hur trevliga stunder vi haft? Eller jag är jag den enda äkta Sämskinn Solfjäder själen med Sämskinn i hjärtat? Eller Solskinn som Emelie kallar oss. Solskinn i hjärtat, håh. (Kom tillbaka till mig?!)

Epo, my Epo.... (tröstar dig du vet Anya-style)
Jag har inte varit här på evigheter tyvärr. LV och livet har tagit över totalt. Det är synd för Solskinn rular verkligen, no doubt about that. Men hela BB har ju varut ganska lamt på senaste liksom. Det har blivit mer general discussions här känns det som. à–nskar att det kunde bli lite Buffy mania med en massa "seriösa" diskussioner.

Jag kollar lite då och då men nyligen har jag varit så deppad att jag inte orkat om jag ska vara ärlig 😉 Och så har jag sett en massa Angel avsnitt och så vidare... Men nu är jag inte lika deppad längre och tänker bli aktiv igen.. 🙂

Back
Top Bottom