Svenska Buffyfans #4

Ah vad bra att det blir bättre Emelie 🙂
Jo men jag vet, BB är inte alls lika bra men jag försöker hänga här ändå, och göra det bättre (?), ehh.. Jag vill verkligen, jag vill att BB ska bli det det en gång var (långt innan jag joinade tyvärr, så jag har aldrig upplevt dess skinande dagar).

Några år av erfarenhet i ett antal forum talar: De flesta forum brukar ha svackor lite nu och då. Kan vara i en månad, kan vara i ett år, men de blir i regel bättre igen efter ett tag, så häng kvar, det kommer sannolikt att bli bättre.

Nu tycker jag vi konspirationsteorerar (finns det ordet?) om varför David har blivit så lönnfet i Angel?

Tempelriddarna? Frimurarna? Vilka kan ha förvanskat våran smala och vältränade vampyr?

Angels fetma (eh?) har varit en issue för mig. Han var så jäkla snygg i s1 (btvs) och sen mot slutet av angel ser det ut som att han... har käkat upp någon.

doppelgänger said:
Angels fetma (eh?) har varit en issue för mig. Han var så jäkla snygg i s1 (btvs) och sen mot slutet av angel ser det ut som att han... har käkat upp någon.

*skratt* Va? Han ser ju riktigt bra ut i den där Halloween Convention grejen som han och JM var i.... *dräggel* Men visst, han ser lite... ja, mullig ut i säsong 5 på Angel men jag skulle fortfarande inte säga nej till han 😉

Hehe, kanske har att göra med att jag överhuvudtaget inte tycker David är speciellt het. Men jag har inte tänkt på det. Eller det störde mig förut men inte nu i Angel.

Back
Top Bottom