Svenska Buffyfans

Status
Not open for further replies.
Visst kan du det, vi har ju typ bara avsnitten som mall för diskussion. Så vi har nåt konkret att diskutera, men så fort nån har kommit på nåt intressant kan ju vem som helst va med ok diskutera.

Nu måste vi väl byta tråd? 😛 Vi har postat 100 inlägg (redan? 😛) och så... Vem ska göra tråden?

Jag älskade att Buffy fick reda på att Dawn var the Key.... Men jag tycker att det borde hända lite mer saker när hon fick reda på det... Och sen när Dawn får reda på det är ju bara en klassiker 😛 (för mig iaf)

Mm, det är faktiskt snyggt gjort, som jag minns det.
(Har bara sett säsong 5 en gång och då såg jag i princip alla på raken och blev lite trött eller så.)

Jaa, du kanske? Eller inte vet jag, jag vill helst inte starta.. Någon som vill?

Så det här e det svenska forumet.. E det nån som tycker att Riley var bara lite jobbig?

Jodå, här är det svenska forumet (vi är rätt stolta över att vi faktiskt fått ett eget forum, ehh), välkommen hit. Bara lite jobbig..? Nja, jag tycker han var rätt extremt jobbig. Eller, kanske snarare bara trist och ointressant som karaktär...

Varför tog dom ens han från början? Usch, jag gillar verkligen inte han. Buffy och Angel ska det va. (snyft)

Rory said:
Så det här e det svenska forumet.. E det nån som tycker att Riley var bara lite jobbig?

Vet inte om det har ar ratt trad, men here goes..

Jo Riley va lite jobbig. Nar man tittar tebax pa honom sa ser man faktisk en hel del roliga saker med honom, iafl borjan av sasong 4. Sen gick det bara utfor och pa satt och vis forstorde han borjan pa sasong 5 som annars var riktigt lysande.

Riley ar en helylle kille och en ganska skon karaktar, men han har inget att gora i Buffyverse. Det ar liksom inte hans arena.

Kanske inte rätt tråd men det känns som att inget är direkt OT här. à„ven om jag försöker få igång de andra trådarna i Sämskinn Solfjäder-forumet.

I början av säsong 4 tycker jag att Riley är rätt skön. Men det är hela Initiative-grejen. Jag tycker den storyn är ointressant men ointressanta karaktärer. Som gör Riley tristare och tristare. Han är det enda jag ogillar i säsong 5 egentligen. Okej, Dawn var ju även rätt jobbig men hon förstör inget för mig.. Vilket däremot Riley gör.

Hehe, jag är ingen Buffy/Angel shipper dock. Jag gillar överhuvudtaget inte ANgel speciellt, i BtVS alltså.. I AtS är kan riktigt skön.

Ajaj då... här har jag inte varit på ett tag... *skämmas* Får se till att det blir ändring på det! 😛

Yup. Hej Jessie 😀
Seriöst, jag antar att jag är typ den enda som är peppad på at hålla Sämskinn Solfjäder vid liv.

(Plus att jag är typ oroad att de ska ta ifrån oss vårt forum och säga att vi ju inte alls är så aktiva som vi påstod.)

Det lar inte va ett problem kolla bara pa de andra forumen. Vi ar lugnt det mest aktiva internationella forumet och dessutom ar de svenska medlemarna valdigt aktiva pa andra stallen runt om pa BB sa om de skulle stanga kan vi ju alltid ordna en protest, eller kanske till och med en liten strejk.

Men det skulle faktiskt behovas en storstadning pa det svenska forumet, en hel del tradar som skulle kunnas rensas bort. Man kanske ska vara lite mer aktiv har med. Har precis klarat, eller jag menar iafl skrivit, ett av mina prov sa jag kanner mig lite uppat om an lite (har ett kvar imorn, kanske det svaraste). Vem vet kanske den har uppatkanslan far mig att starta nan lite trad.

Sant. Bara att "original" medlemmarna inte hänger här så mycket längre, tur att vi fått några nya.

Klart, starta trådar 🙂

(Det där med att rensa forumet, alltså vissa trådar är ju gamla och helt meningslösa, tex "julstress"-tråden, men vi kan ju inte rensa, ska man typ be en mod ta bort den och den tråden..? Ehh..)

Jo jag tror nastan det ar bast. Man borde vall skicka ett litet pm och be dem att forflytta vissa tradar. Finns det nan mod for det internationella forumet?

Jag frågade i Angel Investigations, och Buffy Summers säger att vi typ inte ska oroa oss för det och att de rensar bort när trådarna blivit gamla osv... Vilket väl inte var ett oväntat svar men.. Jaja.. verkar inte som att de vill att vi ska lägga oss i.

När vi skulle få ett eget forum hade Buffy Summers använt en translator på internet där "fan" blivit "solfjäder" och vi tesade några translators för skoj skull och "Buffy fan" blev "Sämskinn Solfjäder" av någon anledning. Vilket vi tyckte var väldigt roligt just då, ehh.

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom