[swe] Veckans avsnitt

Status
Not open for further replies.
Finally I understand. Jag har undrat över det med signaturerna. Jag trodde det bara va jag som hade det problemet och att det va för att jag använde fel ord i min, icke familje ord.

Något från säsong 4 på söndag då, nån tid? Eller ska man bara droppa in?

Okie dokie 😀

Living Conditions låter jättebra 😀 Det avsnittet är ganska skoj men den där demonen på minde mig om typ förra årets julkalender... Eller var det året före det? hmmmm...

Vad sägs om att bara fortsätta prata Buffy i den här threaden istället för att starta en ny just nu. Så är det nån mer än jag som tycker att vi borde få ett alldeles eget forum, som det franska å tyska osv. Ja menar det är ju ganska mycket aktivitet här, bra många svenska Buffyfans.

here here!
Jag tycker att vi kan fråga om vi kan få ett eget forum? Det är som sagt mycket aktivitet och kanske fler joinar då?

Yup, nu hat vi väll minst avverkat en thread a la 100 posts i veckan eller nåt. Det finns ju faktiskt en hel del svenskar här, så hur framför man en sån sak då, ett litet pm kanske?

Finns det nån som har hand om det forumet? Då antar att vi kan skicka ett pm till den personen?

[varför avslutar jag alla meningar med ett frågetecken?]

Därför att vi är svenskar och vi ska va osäkra, det hör till svenskens natur att vi lite såär lagom osäker.

Det finns säkert nån moderator för det Internationella forummet som man kan skicka ett litet pm till, jag ska kolla.

Hehe. Det är sant! Jag brukar alltid irritera mig på att allt ska vara så himlarns lagomt. Ush.

Oki. Om du inte hittar nån får vi väl fråga nån annan.

Hmm... Ett eget forum gillar jag... 😛 Hoppas vi får ett *håller tummarna* För vi avverkar typ en tråd per fjärde dag, och jag hoppas att de kommer säga ja.. 🙂

Så, vad är nästa avsnitt vi ska se?

Okey... Living Conditions tills söndag.... Kan vi inte göra något form av schema på vilka avsnitt vi ska se?

(förresten, vi kan ju spara våra reviews och så genom att "ladda ner" tråden... jag tror det inte tar mycket plats och så... Man går på Thread Tools -> Show Prinatable Version och sen så kopierar man ju bara... typ 😛)

Ja, det är en bra idé att spara. Kanske skulle man kunna göra nåt koolt av det?

Det hade varit bra med om vi hade kunnat ha nåt slags schema/system så att man hinner se avsnitten typ dagen före om man inte har möjlighet att göra det senare. Eller att man vet vilken dag man kan dyka upp om man inte hinner vara här annars.

Nu är ett PM skickat så då är det bara att vänta och se om de uppskattar vår ide eller ej. Så det är bara att hoppas på det bästa.

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom