Tru Calling i Sverige

à„ntligen! På torsdag börjar Tru Calling sändas på fyran, någon gång efter 23. Jag ser såå fram emot det. Jag vet att det inte är världens bästa serie eller så men i alla fall. Ska ni se på det?

à…h schysst! Jag har sett hela säsong 1 och början på 2, jag tycker den var helt okej iaf. Defenitivt bättre än mycket annat som går på tv nu för tiden, så jag ska nog kolla..

Självklart ska man titta! Hur kan man inte vilja se ett program med Eliza? Jag kan inte vänta!😀

Självklart. Här satt man helt lugnt och pratade med sin lillasyster medans tvn va på och helt plötsligt så slutar The District och hallåan säger att det var sista avsnittet och att nästa vecka är det Tru Calling, man rammlade ju nästan ur soffan. Så snart och på en så hyfsat bra tid, tror det är nåt fel med tv4.

Tyvärr så har ju det jag sett inte vart nåt att hurra för, men alla saker Eliza är värda att se (nästan iafl).

Jaa, jag är såå peppad! Hehe. Såklart. Jag har bara sett två avsnitt men.. det verkar klart sevärt, som serie, och Eliza är som sagt alltid sevärd..

Såg avsnittet igår, inget går ju upp mot Buffy men det vart ju helt klart underhållande att titta på, fast lite konstig å se Eliza som någon annan än Faith. ska ialf fortsätta titta!

Jaa jag håller med. Det var väldigt skumt att se Eliza som Tru. Jag har sett massor av filmer med Eliza men av någon anledningar var det här skummare. Hur som helst måste jag säga att det verkar helt okej, och att jag väntar med spänning på nästa avsnitt (hmm, tror iofs att jag redan sett det avsnittet, attans). Jag tycker fortfarande att serien inte är såå bra, men de tär väl bara för att jag mäter med Buffy-stardards.. för det var ju Klart sevärt. Jaja, vad tycker ni andra?

Såg också första avsnittet igår, men har ju som sagt sett hela första säsongen redan, kan bara säga att jag iaf tycker att det blir bättre eftersom, även om den såklart aldrig blir så bra som BtVS..

Min favvoperson är nog Tru's brorsa, Harris (?).

man kanske får ge det lite tid precis som med Angel de va inte heller speceillt bra första halvan av s1 men det har artat sig till en serie i klass med Buffy. hoppas bara att tv4 forstätter sända Tru calling, man vet aldrig med dom...

jag vet. De har slutat med massor av bra serier. Tex vad hände med Dead like me?! Det var ju sååå bra!
hmm. kom just på. dead like me var inte på fyran, det var typ på tvåan. men ändå. det var bra. hehe

Jag är skeptisk. Klarade av ett halvt avsnitt innan jag tappade intresset. Vill jag se Eliza så får jag väl se om säsong 3 eller "Jay & Silent Bob Strikes Back".

Jaså? Jag tycker faktiskt att det var rätt bra. Inte så att jag skulle kollat ifall Eliza inte var med men jag är riktigt glad att ha något "nytt" med henne att se. Mhm.

(Men ohh, Jay and Silent Bob... jag är ju inget fan av den filmen direkt.. men Eliza i leather suit, hehh...)

Måste säga att serien verkar bättre nu än när jag såg avsnitt 2 och 3. Vet inte varför, men kanske lite mer bakgrund eller nåt.

Ser lugnt fram emot fortsättningen. Det är faktiskt skillnad att titta på tv och titta på tv på datorn.

Favorit karaktär från de få avsnitt jag sett måste vara Davis, han är så härligt udda.

Men vad är grejen med hennes hallå? Det låter så konstigt.

Snacka inte skit om "Jay & Silent Bob...". Av någon anledning älskar jag den filmen - humorn är så låg att det blir bra, på något konstigt sätt. Den är självklart inte lika "sofistikerad" (om man nu kan använda det ordet som någon av Kevin Smiths filmer) som "Clerks" eller "Chasing Amy", men den förtjänar helt klart någon form av kult-stämpel. 😀

Sen Eliza i en leather suit gör ju inte det hela sämre, absolut inte. 😛

eponinethen said:
Hehe, Ape, hur kunde jag ana att du gillade Davis..? (Blah, så typiskt dig.) 😀
Har kanske ett uns förutsägbarhet i mig. Han påminner mig om Frank N'Furter, Drusilla och en lite pojke.

Måste hålla med Pythagore om Jay and Silent Bob. Humorn är så låg stundtals att det inte går att inte skratta åt det, tex all tid och pengar nedlagda på ett pruttskämt. Sen alla filmer den referenserar höjer den även ett extra steg i mina ögon.

Jag gillar också Davis.. hade nästan glömt bort att han var så udda, men det är härligt. Dock är det lite konstigt att han nästan har samma namn som Tru's efternamn.. förvirrande, kanske.

Nejdå, jag försöker inte alls snacka skit om Jay & Silent Bob. Jag förstår absolut grejen med den filmen, det är bara inte min grej/humor.

Heh, jag vet, jag håller med dig CookieDough.. det är rätt skumt..

Jag som ville se det, men jag fick inte... jag var tvungen att välja mellan att börja se Angel, eller börja se Tru Calling... 🙁 Och valet föll på Angel. 😉

Back
Top Bottom