JollyApe
None for you!
Tankte att det var lika bra att starta en thread for allt *spoiler* prat om Angel. Det bortom de avsnitt som visats i Sverige. Sjalv har jag inte sett sa mycket an, men oj. Det var meningen att jag bara skulle kolla pa nagra avsnitt av sasong 2, men nar jag val hade kollat pa halva blev jag som besatt och blev tvungen att se hur det hela slutade. Sa pa 3 dar har jag nu kollat klart pa hela sasong 2. Det borjade enkelt med att jag kollade pa 4 avsnitt pa 2 dar, helt ok och normalt (iafl mina matt matta), men sen blev jag hooked och spenderade storre delen av gardagen till att kolla klart pa det, forklarar den enorma trottheten idag.
Sasong 3 star redan och vantar pa mig och trots en tajt ekonomi blev jag tvungen att bestalla sasong 4.
Ok sa sasong 2. Vad kan jag saga forutom att jag alskar Cordelia och The Host. Mot slutet av sasongen balanserade det pa gransen till Charmed, men lyckades reda upp det hela, mestadels tack vara sjukt bra skadisar och maste saga att den ar riktigt bra. Jag trodde verkligen inte att Fred skulle vara sa som hon va. Trodde hon skulle va mera torr och mindre...galen.
Sasong 3 star redan och vantar pa mig och trots en tajt ekonomi blev jag tvungen att bestalla sasong 4.
Ok sa sasong 2. Vad kan jag saga forutom att jag alskar Cordelia och The Host. Mot slutet av sasongen balanserade det pa gransen till Charmed, men lyckades reda upp det hela, mestadels tack vara sjukt bra skadisar och maste saga att den ar riktigt bra. Jag trodde verkligen inte att Fred skulle vara sa som hon va. Trodde hon skulle va mera torr och mindre...galen.