Angel i Sverige

Jag vet inte hur många som kollar eller kommer kolla på Angel. Men jag tyckte hur som helst att vi ska ha en egen tråd till den serien, nu när vi har ett helt forum. Vi kan väl helst försöka undvika spoilers, även om jag vet att man träffar på dem ofrivilligt överallt på det här stället annars.
Så, vilka såg det första avsnittet i söndags (eller har sett förr)? Vad tycker ni? Osv..

AtS är inte lika bra som Buffy tycker jag, men, Angel är mer moget på något sätt (om man tar bort Cordelia då 😛) men eftersom det är en spinn off och så, så kan det bli svårt att så en serie utan för orginal seriens skugga...

Avsnittet var ganska bra men jag hatade Tina eller vad hon nu hette... Irreterande tjej och jag gillade avsnittet inte så mycket. Cordelia är fortfarande irreterande men ganska bra i slutet. Doyle är helt underbar! 😀

Nej jag tycker heller inte att det är lika bra, men ändå värt att se på, mest eftersom att det påminner en om Buffy osv.
Men jag tycker ändå det verkar lovande och jag vill lugnt se och nog spela in varje avsnitt (kommer nog inte köpa dvdarna dock, som med Buffy)..

Jag gillade Tina från början.. och gud jag älskade Cordelia. Jag har aldrig tyckt överdrivet mycket om henne, men nu satt jag verkligen bara och väntade på att hon skulle vara med, och när hon kom blev jag helt lycklig (förstår verkligen inte vad som hänt med mig)..

Tycker helt klart hon blir bättre senare men något mer säger jag inte om det 😉 Cordelia är ändå Cordelia och jag har haft svårt för henne... men jag gillar henne så där.

DVD boxarna vill ja ha... Iaf skulle jag döda för att ha säsong 1 och 2 av Angel på DVD... Jag vet inte riktigt varför (OK, IWRY är på säsong 1 och the main plot på säsong 2 är underbar) men det är ju som sagt - Angel 😛

Mm, jag vet ju ingenting som kommer hända. Förutom en massa saker som jag råkat läsa här.. Och att jag sett några klipp från något asvnitt då Alyson är med..
Längtar i alla fall tills Eliza är med..

Har du sett allt eller, alltså vet du allt som kommer hända..?

Alltså jag skulle klart vilja ha Angel dvdarna om jag erbjöds dem eller så, men kommer nog inte köpa dem för 3000 (som jag betalade för Buffy)..

Avsnitten när Eliza är med är underbara 😀 Och samma sak när det kommer till Aly 😉

Jag har läst de mesta, transcripts och kommentarer om avsnitten... Men jag har sett några avsnitt 🙂

Angel DVDerna kommer att vara svindyra - det är jag säker på... Kommer nog vänta med att köpa Angel på DVD och köpa två säsonger av Buffy istället.

Jag tyckte inte så värst om The City of... för att som sagt, tjejen var bara såååå irriterande. Men jag tycker om Doyle (jag älskar Doyle 😛) och jag älskade scenen då Angel var full! 😛 Underbar! 😉 Och jag älskade flashbacksen som kom 😛

Heh jag gillade också när Angel var full..
Jag tycker inte avsnittet var så bra men det kan vara lovande i alla fall.. Förmodligen blir det ju bättre eftersom tänker jag.. ?

såg inte avsnittet i söndags... men hade tänkt spela in reprisen på torsdag... fast då kom jag på att det krockar med inspelningen av Buffy, och OMWF vill jag absolut inte missa!! Får väl be mamma och spela in på båda TV:na kanske...

Ja du måste absolut spela in OMWF i natt för den här versionen är så kort ju, den på dagen.. Heh, så du måste nästan fixa att spela in båda juu...

Ja... pappa gillar inte att jag spelar in så mycket, men mamma är ganska 'medgörlig' (lr va de heter...), så hon behöver ju inte säga kanske att hon spelar in Angel åsså...? 😛

Jag längtar till kvällens avsnitt, hoppas den är bättre än The City of... 😉 haha Okay avsnittet var helt OK men den var lite för.... konstig 😛

Phoebe said:
Jag längtar till kvällens avsnitt, hoppas den är bättre än The City of... 😉 haha Okay avsnittet var helt OK men den var lite för.... konstig 😛

Jag kommer nog inte att se dagens Angel avsnitt eftersom jag var uppe så länge i helgen och chattade med en kompis om Buffy och så... 😛 Jag kommer nog inte se ett avsnitt fram till IWRY

Phoebe said:
Men Em: kan du inte stanna uppe för att inspela?

Nää... Måste sova. Har sovit betydligt mindre än dig i helgen... Besides, att vara med kompisar tar på krafterna 😉

Men jag kommer nog iaf se The Bachlor Party och Hero. De är de enda avsnitten jag kommer se i Angel i säsong 1 eftersom de går så sent: The Bachlor Party, IWRY och Hero

eponinethen said:
Ok jag spelade in Angel och såg det igår, var det bara jag som såg det eller..?

Jag såg det inte (tack så mycket Sofie :tongue05: ) för att en viss person (nämner inga namn men... :tongue05: Sofie) skulle väcka mig när det började men någon somnade

HAHA! Vilken snäll syrra jag har 😉 Nee men jag ska spela in på torsdag 😉 hehe

Back
Top Bottom